021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 27 مهر 1396 در ساعت 38 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

محصولات مرتبط

راهنمای خرید چرخ گوشت صنعتی برای انتخاب دقیق تنظیم شده است ، کدام چرخ گوشت برای فروشگاه مناسب است ، بهترین چرخ گوشت کدام است ، چرخ گوشت صنعتی برای رستوران کدام است ، خرید چرخ گوشت قیمت مناسب ، چگونه چرخ گوشت بخریم ، اینها سوالاتی است که در زمان خرید چرخ گوشت برای تمامی افراد مطرح می گردد .

چرخ گوشت در مجموع از سه گروه چرخ گوشت صنعتی ، چرخ گوشت نیمه صنعتی و چرخ گوشت خانگی تشکیل می گردد ، چرخ گوشت صنعتی است که با توجه به تکنولوژی روز مدام در حال تغییر و به روز رسانی می باشد و در تکاپوی کاهش دخالت نیروی خارج و مکانیزه ی نمودن سیستم می باشد ، چرخ گوشت بهترین شیوه جهت چرخ نمودن قطعات گوشت می باشد که به روش کاملا مکانیزه و بهداشتی صورت می پذیرد و در آشپزخانه های صنعتی ، سوپر پروتئین ها و کارخانه های اسلایس گوشت در مرکز توجه قرار دارد به همین دلیل کیفیت چرخ گوشت بسیار اهمیت دارد .

نکات بسیار پر اهمیت چرخ گوشت در نوع صنعتی و نیمه صنعتی

قدرت موتور ، ولتاژ و نوع تغذیه ی چرخ گوشت ، چرخ کنندگی دستگاه چرخ گوشت بر حسب چند گرم در دقیقه ، سرعت موتور دستگاه چرخ گوشت بر حسب چند دور در دقیقه و وزن کلی چرخ گوشت نکات بسیار فنی دستگاه به شمار می روند .

قدرت و توان چرخ گوشت : مهترین ویژگی خرید چرخ گوشت توان موتور است که به منزله ی اساس کار دستگاه چرخ گوشت به شمار می رود ، توان موتور به مفهوم مدت زمان چرخ نمودن گوشت بر اساس زمان است که به هر مقدر سرعت بالا بوده و زمان کمتری صرف شود ، چرخ گوشت قدرت بالاتری دارد .

ماکسیموم ظرفیت دستگاه چرخ گوشت : به مفهوم میزان چرخ نمودن گوشت در دقیقه می باشد که بر اساس کیلوگرم محاسبه می گردد که نشان دهنده ی میزان ظرفیت خروجی چرخ گوشت می باشد که به واسطه ی بالا بودن قدرت و توان موتور دستگاه چرخ گوشت این گزینه ی نیز تقویت و افزایش می یابد .

تیغه چرخ گوشت : شامل شبکه های 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()