021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

آبمیوه گیری زومکس

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

زومکس یک برند معتبر و قدرتمند اسپانیایی است که در زمینه تولید انواع آبمیوه گیری زبانزد است. بدون شکل انواع مختلف آبمیوه گیری زومکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های آبمیوه گیری در دنیا به شمار می روند. خصوصیت های خاص و کیفیت بالای قطعات این دستگاه باعث شده که با یک محصول، برای سالهای طولانی همراه باشید.

زومکس را به نوعی می توان پیشرو در ارائه طرح و رنگ و کیفیت برای آبمیوه گیری دانست. به همین دلیل سهم زیادی از بازار دستگاه های آبمیوه گیری در جهان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر دستگاه های آبمیوه گیری زومکس، از نوع صنعتی و نیمه صنعتی هستند. به همین دلیل بهترین انتخاب برای رستوران ها و کافی شاپ های بزرگ به حساب می آیند. مهمترین خصوصیت آبمیوه گیری زومکس را می توان گرفتن آبمیوه بدون دخالت پوست میوه دانست. وقتی سرعت و کیفیت را در کنار این خصوصیت قرار دهیم خواهیم دید که چرا بسیاری از مصرف کنندگان آبمیوه گیری زومکس  را سردمدار آبمیوه گیری در جهان می دانند. داشتن صفحه کلید لمسی و دستی به همراه پایه و سبد مخصوص میوه از جمله ویژگی هایی است که در کمتر دستگاه آبمیوه گیری می توان یافت. آبمیوه گیری های زومکس در انواع و مدل های متنوعی تولید می شوند که گاهی خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارند. در ذیل با دو نوع مدل آبمیوه گیری زومکس  آشنا می شویم:

آب میوه گیری زومکس مدل  Zumex ESSENTIAL pro

می توان گفت این مدل از آبمیوه گیری زومکس مخصوص مرکبات است. این دستگاه قادر است به طور متوسط حدود 22 پرتغال در دقیقه را آب کند. یعنی به طور متوسط تقریبا در هر 3 ثانیه آب یک پرتقال را می گیرد. با این حساب آب پرتقال گیری زومکس مدل  Zumex ESSENTIAL pro از انواع آبمیوه گیری های صنعتی به حساب می آید. سبد مخصوص این دستگاه حدود 4 پرتقال نسبتا بزرگ را در خود جای می دهد. نحوه کار این دستگاه به دو صورت است. هم می توانید به صورت سلف و دلخواه از این دستگاه استفاده کنید و هم به صورت اتوماتیک.

در حالت سلف با فشار دادن کلید مخصوص، می توانید هر زمان که دلتان خواست کار آبمیوه گیری را متوقف کنید. اما در حالت اتوماتیک فرایند گرفتن آبمیوه تا پایان میوه ها ادامه خواهد داشت. شیر سلف سرویس این دستگاه از نوع شیرهای ضد چکه است و پس از دستور توقف در حالت سلف، هرگز آبمیوه چکه نخواهد کرد.

همچنین این دستگاه و بسیاری از انواع دیگر آبمیوه گیری زومکس از نوع آنتی باکتریال هستند. یعنی امکان رشد و تکثیر باکتری ها در آن وجود ندارد. نیاز به توضیح نیست که این خصوصیت چه تاثیری در طعم و ظاهر طبیعی آبمیوه خواهد داشت. آب میوه گیری زومکس مدل  Zumex ESSENTIAL pro خصوصیات دیگری هم دارد که فکر می کنیم بیان آنها از حوصله شما خارج خواهد بود. در ادامه یکی دیگر از انواع آبمیوه گیری های زومکس را به شما معرفی می کنیم.

آب میوه گیری زومکس مدل ZUMEX Minex

این مدل هم یکی از مدلهای پر طرفدار آبمیوه گیری های زومکس به شمار می رود. ابعاد کوچک آن باعث شده که به راحتی بتوان در خانه هم از آن استفاده کرد. وزن آن حدود 19 کیلوگرم است که برای یک آبمیوه گیری قدرتمند و نیمه صنعتی اصلا وزن بالایی به حساب نمی آید. مانند بسیاری از مدل های مختلف آبمیوه گیری زومکس به شیر ضد چکه مجهز است و قابلیت گرفتن آب 13 پرتقال در دقیقه را دارد. تقریبا تمام قطعات مکانیکی و غیر الکتریکی آن قابل جدا شدن و نظافت را دارا هستند. خصوصیت بعدی آن میزان مصرف انرژی پایین این دستگاه است. مصرف برق این مدل از آبمیوه گیری حدود 0.04  KW است که در مقایسه با سایر دستگاه ها بسیار پایین به حساب می آید.

همانطور که گفته شد، تنوع در آبمیوه گیری ها بسیار است. شما می توانید با بررسی خصوصیات و کیفیت و البته قیمت دستگاه آبمیوه گیری مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()