021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

اره لاشه بر دستی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

برای برش و قطعه قطعه کردن لاشه های گاو و گوسفند از اره لاشه بر دستی استفاده می شود. به همین دلیل به آن اره لاشه بر گاوی یا قصابی هم می گویند. این اره برای بریدن گوشت به صورت افقی و اصطلاحا رفت و برگشتی به کار می رود و به خاطر کارایی بالا و قیمت مناسب در بین صنف قصابان طرفداران زیادی دارد. البته اگر چه استفاده معمول این اره در قصابی و برش گوشت است اما انواعی از آن علاوه بر برش گوشت، برای استفاده در برش چوب و فلز و حتی کاشی و سرامیک هم کاربرد دارند. برای همین علاوه بر قصابی ها و گوشت فروشی ها و رستوران های بزرگ، در برخی نجاری ها و آهنگری ها و حتی سازمان های امداد و نجات از این وسیله استفاده می شود.

خصوصیات اره لاشه بر دستی

ممکن است اطلاق نام دستی بر روی این دستگاه، خواننده را به اشتباه وا دارد و مخاطب تصور کند، این دستگاه بدون استفاده از انرژی برق کار می کند، اما اینطور نیست. اره لاشه بر دستی یک دستگاه برقی است که با کمک انرژی الکتریکی کار می کند. به همین دلیل در انتخاب آن باید یک سری ویژگی های خاص را در نظر داشت. به طور مثال هر چه دستگاه حین استفاده لرزش کمتری داشته باشد، بهتر است . یا اینکه صدای تولید شده از این دستگاه نباید خیلی زیاد و آزاردهنده باشد. همچنین در برخی مدل های اره لاشه بر دستی از چراغ ال ای دی برای دید بهتر استفاده می کنند. این چراغ محل دقیق برش در محیط های کم نور را بهتر مشخص می نماید.

معمولا اره های لاشه بر دستی به صورت ضربه ای و چکشی کار می کنند. تعداد ضربات وارد شده در دقیقه نشان دهنده قدرت دستگاه و یکی از فاکتورهای کیفیت آن است. در برخی انواع مرغوب آن، حداکثر تعداد ضربه های این دستگاه به گوشت به بیش از3000 ضربه و حتی بیشتر می رسد. البته تعداد ضربات این دستگاه  و در واقع قدرت آن قبل از استفاده قابل تنظیم است. شاید بیان این نکته اهمیتِ نداشتن لرزش زیاد دستگاه را با توجه به ضربات پیاپی آن بیشتر نشان دهد. داشتن قفل سوئیچ، دسته کمکی، قدرت موتور متفاوت هم از دیگر ویژگی های اره لاشه بر دستی محسوب می شود.

نکات ایمنی لازم هنگام استفاده از اره لاشه بر دستی

اصولا انواع اره ها و تیغه ها بسیار تیز و برنده هستند. به همین دلیل رعایت نکات ایمنی و دقت در استفاده از آنها بسیار اهمیت دارد. معمولا اره لاشه بر دستی کیف مخصوص به خود را دارد. سعی کنید حتما هنگامی که از آن استفاده نمی کنید آن را داخل کیف مخصوصش قرار داده و از دسترس کودکان دور نگهدارید. همچنین دقت نماید هنگامی که از داروهای مسکن و کاهش دهنده هوشیاری استفاده کرده اید حتی الامکان کمتر سراغ استفاده از این اره بروید. با توجه به اینکه هنگام استفاده از اره لاشه بر دستی، احتمال پرتاب استخوان و گوشت به اطراف وجود دارد، معمولا قصاب ها و استفاده کنندگان باتجربه هنگام استفاده از این اره لباس مخصوص می پوشند تا از خطرات احتمالی کاملا در امان باشند. توصیه ما هم در صورت استفاده احتمالی شما از این وسیله همین است.

خرید اره لاشه بر دستی

شرکت های تولیدکننده و فروشنده اره لاشه بر دستی ممکن است خدمات خاصی را همراه با فروش این دستگاه ارائه دهند. ضمانت و خدمات پس از فروش از جملات آن هاست. همچنین قرار دادن  تیغه های اضافی همراه دستگاه، یکی از خدمات دیگری است که معمولا شرکت های مختلف برای ایجاد رقابت و فروش بیشتر ارائه می دهند.

از سوی دیگر اره لاشه بر دستی هم انواع مختلفی دارد که قابلیت ها و کیفیت آنها ممکن است متفاوت باشند. همیشه توصیه می کنیم قبل از خرید هر وسیله ای بررسی های لازم را برای یک خرید مناسب با توجه به نیازهای خود داشته باشید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()