021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه آبمیوه گیری

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

یک لیوان آبمیوه طبیعی همیشه می تواند خستگی را از تن بزداید. چه خرما پزان تابستان باشد و چه چله سرد زمستان. با داشتن یک دستگاه آبمیوه گیری خوب می توانید در هر زمانی از عصاره طبیعت لذت ببرید.

اگر قصد خرید یک دستگاه آبمیوه گیری خوب را دارید، کار بسیار آسان و سختی پیش رو دارید. آسان از این جهت که انواع دستگاه های آبمیوه گیری با کیفیت های مختلف و قیمت های گوناگون در بازار موجود هستند. می توانید به راحتی به بازار بروید، یکی از آنها را تهیه کنید و یا از سایت های اینترنتی خریدتان را انجام دهید. اما سخت از این بابت می گوییم که وقتی دستگاه را خریده و چند باری هم استفاده نمایید و سپس آبمیوه گیری های دیگر و مشخصات آن ها را هم ببینید، شاید تازه خواهید فهمید که چه اشتباهی کرده اید و خیلی راحت می توانستید، با کمی هزینه بیشتر و یا حتی در برخی موارد با هزینه کمتر، نمونه کاربردی تر را بخرید. در زیر برخی اطلاعات مورد نظر در خصوص خرید یک دستگاه آبمیوه گیری خوب را در اخیارتان می گذاریم.

انواع دستگاه آبمیوه گیری

شاید به ده ها طریق بتوان دستگاه آبمیوه گیری را تقسیم بندی کرد. از اختصاص هر کدام به یک میوه خاص گرفته تا نحوه کاربرد. ما در اینجا به طریق دوم یعنی نحوه کاربرد، آبمیوه گیری را تقسیم بندی می کنیم. همان آبمیوه گیری های دستی و برقی که همه شما آن ها را دیده اید و احتملا کار با آنها را تجربه کرده اید.

دستگاه آبمیوه گیری دستی

آبمیوه گیری های دستی در گذشته ای نه چندان دور، یک ظرف  پلاستیکی با اندازه های مختلف را شامل می شد که درب آن دارای شیارهای تیزی بود. نحوه کار با آنها هم به این گونه بود که میوه زیر شیارهای درب قرار می گرفت و با فشار درب روی آن، آبمیوه طبیعی به داخل ظرف هدایت می شد. به همین راحتی. کیفیت و لذت آبمیوه طبیعی هم به حدی بود که زحمت این کار را به جان می خریدیم. اما امروزه نحوه کار در همین آبمیوه گیری های دستی هم بسیار راحت تر شد. از شیارهای تیزتر فلزی گرفته تا اهرم ها و دسته های چرخانی که برای فشار بر روی آنها طراحی شده اند.

دستگاه آبمیوه گیری  برقی

نحوه کار در دستگاه های آبمیوه گیری برقی هم به نوعی مانند گروه اول است. با این تفاوت که وظیفه فشردن میوه به انرژی الکتریکی سپرده شده است. مسلم است با این کار هم سرعت کار بیشتر می شود و هم شما زحمت کمتری را متحمل خواهید شد. اینجا جمله ای که در ابتدای مطلب عنوان شد مصداق پیدا می کند. انتخاب آبمیوه گیری یک انتخاب سخت و آسان است. تازه تنوع در انواع آبمیوه گیری ها و برندهای مختلف به کنار.

در هرصورت به طور کلی دستگاه آبمیوه گیری  برقی در حال حاضر به دو دسته تقسیم می شود.

 دستگاه آبمیوه گیری برقی مرکبات و دستگاه آبمیوه گیری  برقی سایر میوه ها.

در واقع شکل خاص مرکبات و برخی از میوه های شبیه به آنها، باعث شده دستگاه آبمیوه گیری خاص این میوه ها طراحی و ساخته شود. این مسئله حتی در آبمیوه گیری های دستی هم مشاهده می شد. معمولا آبِ میوه هایی را که شکل دیگری دارند، نمی توان با این دستگاه گرفت.

نوع دوم دستگاه آبمیوه گیری برقی اختصاص به سایر میوه ها دارد. شما می توانید هر نوع از میوه  قطعه قطعه کرده و در مخزن دستگاه بریزید. دستگاه را به برق زده و روشن نمایید و کمتر از یک دقیقه بعد یک لیوان یا یک پارچ بسته به حجم میوه، آبمیوه طبیعی داشته باشید. نوش جانتان.

 

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()