021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه اره استخوان بر

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که مقداری گوشت خریده باشید و بخواهید آن را قطعه قطعه کنید. قطعه قطعه کردن گوشت اگر چه کار نسبت سختی است، اما بریدن استخوان های قسمت های مختلف آن، از پس چاقوهای عادی آشپزخانه بر نمی آید. در این گونه مواقع، اگر اره استخوان بر در خانه موجود باشد، قطعه قطعه کردن گوشت و تکه تکه کردن استخوان های آن هم به راحتی انجام می گیرد.

انواع اره استخوان بر

ساده ترین اره های استخوان بر، انواع رومیزی آن ها هستند. این دستگاه را می توان روی پیشخوان مغازه یا هر جای دیگری شبیه آن، جای داد. انواع رومیزی این دستگاه، برای خانه و قصابی ها و فروشندگان جزئی مواد پروتئینی، اولین انتخاب است.

اما اگر قصابی بزرگتری دارید و یا موارد استفاده شما از گوشت و فراورده های آن بیشتر است، ما نوع دوم اره استخوان بر را پیشنهاد می کنیم. اره استخوان بر پایه ای با ابعاد بزرگتر و توان موتور بیشتر بهترین انتخاب  برای این گونه موارد است.

سومین نوع اره استخوان بر نوع صنعتی آن است. این دستگاه بیشتر مخصوص کشتارگاه ها و تولیدکنندگان محصولات گوشتی و پروتئینی می باشد. سرعت بالای کار و انجام اتوماتیک بسیاری از امور بدون دخالت دست از جمله ویژگی های این دستگاه  است.

ساختار اره استخوان بر

اره استخوان بر از هر نوعی باشد، دارای برخی قطعات یکسان است. این وسیله الکتریکی معمولا از یک موتور الکتریکی به همراه بازوهای راهنما و تیغه اره ای تشکیل شده است. در واقع این قطعات تقریبا در تمام انواع آن وجود دارند. شاسی دستگاه که در انواع مختلف ساختار متفاوتی دارد، از دیگر قطعات اره استخوان بر به شمار می رود. بازوی محافظ این دستگاه مانع از تماس دست با تیغه های آن می شود. صفحه کنترل دستگاه اره بر هم از پخش شدن گوشت و استخوان های قطعه قطعه شده به اطراف جلوگیری می کند. البته این دو قطعه در انواع صنعتی و مدرن ساختار پیشرفته تری دارند.

همچنین بسیاری از انواع سه گانه این دستگاه، دارای تابلو برق می باشند که تنظیمات لازم برای برش گوشت و استخوان، روی آن صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که تقریبا تمام قطعات ظاهری دستگاه اره استخوان بر به راحتی و بدون محدودیت قابل شست و شو هستند. مگر قطعات درونی و الکترونیکی که به هیچ عنوان نباید دستکاری شوند.

نکات لازم برای خرید اره استخوان بر

علی رغم متفاوت بودن قطعات این دستگاه، با اره های نواری چوب بری، اما عملکرد ظاهری آن ها تقریبا یکسان است. تفاوت عمده ای که در این بین وجود دارد، قیمت بالای اره استخوان بر نسبت به اره چوبی است که دلیل آن جنس قطعات اره استخوان بر است. ما اره استخوان بری که جنس آن فلز ضد زنگ نباشد را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم. هرچند قیمت پایینی داشته باشد. معمولا بیشتر قطعات اره های استخوان بر استیل ضد زنگ است که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. حتی بدنه این دستگاه هم از استیل است.

باید دقت داشته باشید که هرگز اره برقی چوب بری به عنوان اره استخوان بر به شما فروخته نشود. حتی اگر فروشنده اصرار بر عدم تفاوت این دستگاه ها با یکدیگر داشته باشد. گفتیم جنس قطعات این دو کاملا متفاوت است و به همین دلیل موارد استفاده آن ها هم با یکدیگر کاملا فرق دارد. حتی در خریدن مدل آن هم دقت کنید. دستگاهی را انتخاب نمایید که کیفیت بالاتری داشته باشد. البته در این بین باید توجه داشته باشید تا دستگاه انتخاب شده با انتظارات شما از آن مطابقت داشته باشد.

با توجه به حساسیت موضوع، به شدت توصیه می کنیم برندها و فروشگاه های معتبر را برای خرید این دستگاه  انتخاب نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()