021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه شربت سرد کن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

از صبح در گرمای تابستان سرکار بوده اید و بعد از چند ساعت رانندگی در ترافیک شلوغ و دود و دم، به خانه رسیده اید. یا فعالیت شدید بدنی داشته اید و تشنه و خسته پای به خانه می گذارید. یا اینکه در هوای گرم خانه، هوس یک لیوان شربت سرد خانگی نموده اید. در چنین مواقعی دستگاه شربت سردکن می تواند مشکل شما را حل کند.

امروزه در ساده ترین کافی شاپ ها و رستوران ها و بسیاری از مغازه های معمولی هم دستگاه خنک کننده شربت یا دستگاه شربت سردکن دیده می شود. ساختار ساده آن باعث شده که قیمت چندانی نداشته باشد. هر چند گاهی در جای خود می تواند کمک بزرگی به ما بکند. البته گاهی نسبت به ویژگی هایی که دارد، قیمت آن هم بالاتر مي رود. مهمترین قسمت دستگاه، شیشه بزرگی است که حکم مخزن را دارد.  شیر تخلیه شربت هم معمولا در پایین دستگاه قرار دارد و در نهایت همزن فلزی درون مخزن، وظیفه هم زدن و جلوگیری از ته نشین شدن مواد شربت را به عهده گرفته است. به همین سادگی.

معمولا جنس شیشه از مواد نشکن تهیه می شود که در اغلب موارد این جنس، پلی کربنات است. البته دستگاه شربت سردکن با مواد نشکن دیگری هم وجود دارد. جنس این مخزن هر چه باشد، معمولا عایق بندی شده تا  شربت، درون دستگاه سرد بماند. همچنین این عایق بندی مانعی برای وجود مواد بیرونی به داخل شربت است.

ویژگی های عمومی دستگاه شربت

در هرصورت یک دستگاه شربت سردکن خوب، باید یک سری ویژگی هایی داشته باشد. ویژگی هایی از قبیل سر و صدای کم، ظرفیت مناسب، داشتن قابلیت های خاص، جنس مرغوب، عایق بندی مناسب و طراحی زیبا از جمله ویژگی های عمومی این دستگاه به حساب می آید.

ویژگی های خاص دستگاه شربت سردکن

گفتیم دستگاه شربت سردکن خوب، باید دارای قابلیت های خاص باشد. اما قابلیت های خاص این دستگاه چه می توانند باشند؟ داشتن پدال همزن، داشتن مدل های مختلف گرمکن دار و داشتن مخزن های متعدد از جمله ویژگی های خاص دستگاه به حساب می آیند. اگر دستگاه شما دارای دو یا چند مخزن باشد، شما می توانید دو یا چند شربت با طعم های مختلف در اختیار داشته باشید. البته این خصوصیت ها بر قیمت دستگاه هم تاثیر مستقیمی دارند، اما با توجه به نقشی که امروزه این دستگاه مخصوصا در هتل ها و مراکز تجاری و تفریحی دارد، گاهی لازم هستند.

انواع دستگاه شربت سردکن

ظرفیت مخزن دستگاه شربت سردکن هم متغیر است. اگر بخواهیم این دستگاه را به دو دسته خانگی و تجاری تقسیم کنیم، می توانیم مخزن هایی با ظرفیت 17 یا 20 لیتری را نوع خانگی و مخزن هایی با ظرفیت بیشتر را نوع تجاری بنامیم. ظرفیت برخی انواع تجاری آن گاهی به ۵۰ لیتر و حتی بیشتر هم می رسد.

دستگاه شربت سردکن فواره ای هم، از انواع  دستگاه شربت سردکن محسوب می‌شود. نام فواره از این جهت روی این مدل گذاشته شده که همزن داخل آن به صورت فواره ای، مواد شربت را مخلوط می کند. در واقع همزن انواع دیگر بیشتر به صورت پارویی و چرخشی عمل می کند، ولی همزن فواره ای، حین چرخش و هم زدن مواد شربت، زیبایی خاصی را ایجاد می‌کند. در نوع فواره ای هم می توان از یک یا دو مخزن و یا حتي بیشتر، با ظرفیت یکسان یا متفاوت استفاده کرد.

دستگاه شربت سردکن خمره ای، از مدلهای دیگر دستگاه شربت سردکن است. مخزن گرد و خمره ای شکل این دستگاه باعث شده تا نام خمره ای را بر روی آن بگذارند. بیشتر دستگاه های خمره ای، دارای همزن فواره ای هستند و در هتل ها و رستوران های بزرگ استفاده می شوند.

خرید دستگاه شربت سردکن

حالا نوبت به انتخاب شماست. می توانید با توجه به انواع مختلف دستگاه شربت سردکن نمونه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. یادتان باشد انواع تجاری، با توجه به ویژگی ها و امکانات بیشتر، معمولا گران تر از انواع خانگی هستند.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()