021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

کالباس بر دستی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کالباس بر دستی دستگاه برش کالباس با دخالت دست است و در هر اسلایس کاربر کالباس یا ژامبون را به سمت تیغه ی کالباسبر حرکت داده تا برش صورت پذیرد ، کالباسبر دستی در سایز 27/5 ، 300 ، 320 سانتی متر تولید شده و در فروشگاه ها از اسلایسر دستی استفاده می شود ، البته انتخاب کالباس بر بر اساس نیاز صورت می گیرد و بعضی از فروشگاه ها به دلیل حجم بالای اسلایس کالباس و ژامبون نیاز به خرید کالباس بر اتوماتیک خواهند داشت .

کالباس بر دستی دستگاه برش کالباس با دخالت دست است و در هر اسلایس کاربر کالباس یا ژامبون را به سمت تیغه ی کالباسبر حرکت داده تا برش صورت پذیرد ، کالباسبر دستی در سایز 27/5 ، 300 ، 320 سانتی متر تولید شده و در فروشگاه ها از اسلایسر دستی استفاده می شود ، البته انتخاب کالباس بر بر اساس نیاز صورت می گیرد و بعضی از فروشگاه ها به دلیل حجم بالای اسلایس کالباس و ژامبون نیاز به خرید کالباس بر اتوماتیک خواهند داشت .

کالباس بر دستی

باید پذیرفت که دنیا عوض شده است. بسیاری از طرز فکرها، کارها، نیاز ها، خلاقیت ها و حتی غذا ها هم تغییر کرده اند. در هزاره سوم، هر چه قدر هم حساس و ذره گیر باشید، نمی توانید از برخی تغییرات جهان و پیشرفت در زمینه های مختلف جلوگیری کنید. حتی اگر با آن ها موافق نباشید. صنعت تغذیه هم در چند سال اخیر شاهد تغییرات زیادی بوده است. تولید انواع فراورده های غذایی مخصوصا گوشتی و پروتئینی از جمله این تغییرات است.

امروزه خواسته یا ناخواسته انواع فست فودها و فراورده های گوشتی مانند سوسیس و کالباس در سبد غذایی و سفره های  بسیاری ازخانواده  های جای خود را پیدا کرده اند. اما هنوز هم این نوید را به شما می دهیم که اگر جزء گروهی هستید که به برخی از فراورده های گوشتی و پروتئینی کارخانه ای و صنعتی، اطمینان ندارید، از نظر بهداشتی و سلامت، یک قدم از دیگران جلوتر هستید. در این صورت لازم است برای اطمینان بیشتر برخی فراورده هایی گوشتی مانند کالباس و سوسیس را با مواد اولیه کاملا مطمئن در خانه درست کنید. کالباس بر دستی یکی از دستگاه هایی است که می تواند کمک شایانی به شما در این زمینه بکند.

ویژگی های کالباس بر دستی

برش دقیق کالباس، چه در خانه و چه در بیرون خانه و بسیاری از مغازه ها و سوپر مارکت ها اهمیت زیادی دارد. روی بحث ما در اینجا آشنایی با کالباس بر دستی است. دستگاهی که استفاده از آن اخیرا بسیار رایج شده است.

مهم ترین خصوصیت کالباس بر دستی نیاز به وجود نیروی انسانی در کنار آن است. اگر از برخی موارد، مانند سرعت و دقت کار بگذریم، گاهی برش با کالباس بر دستی لذت خاص خودش را دارد. مخصوصا وقتی خیلی عجله نداشته باشید و بخواهید طعم واقعی آشپزی را بچشید. نحوه کار با کالباس بر دستی بسیار راحت است. کافی است قطعه پروتئینی و گوشتی مورد نظر را به تیغه تیز کالباس بر نزدیک کرده تا عمل برش به وسیله تیغه های دستگاه به راحتی انجام پذیرد. تیغه های مورد استفاده در این کالباس بر معمولا از نوع تیغه های ضد زنگ بوده تا دوام بیشتری داشته باشد.

هر کاری نیاز به دقت و مراقبت خاص خود دارد. استفاده از کالباس بر دستی هم همینطور. کالباس بر های دستی معمولا دارای صندلی دسته دار مخصوصی هستند که با تکان دادن دسته صندلی، تیغه های کالباس بر شروع به کار می کنند.

نکاتی لازم درباره کالباس بر دستی

دستگاه کالباس بر دستی یک وسیله الکترونیکی به حساب می آید و با انرژی مستقیم برق کار می کند. بیشترین و متنوع ترین انواع کالباس برها، در گروه کالباس برهای دستی جای دارند. نکته ای که در خصوص این دستگاه، نیاز به یاد آوری دارد، این است که اگرچه این دستگاه، کالباس بر نام دارد اما می توانید از آن برای برش انواع مواد غذایی با رعایت اصول ایمنی استفاده کنید. چرا که امکان تنظیم ضخامت برش در بسیاری از کالباس بر های دستی وجود دارد. البته معمولا دستگاه های کالباس بر با برندهای معتبر، دارای محافظ نگهدارنده هستند که از دست و انگشتان تان، حین کار مراقبت می کند. اما در هر حال از قدیم گفته اند، احتیاط شرط عقل است.

 قابلیت جدا نمودن قطعات و شستشوی راحت و آسان هم از دیگر ویژگی های موجود در بسیاری از کالباس برهای دستی به حساب می آید. این خصوصیت در جای خود بسیار مهم است،

همانطور که گفتیم کالباس بر دستی دارای دارای طرح ها و مدل های مختلف با قابلیت های متفاوت است. شما می توانید با این توضیحات به راحتی دستگاه کالباس بر دستی مورد نیاز خود را چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی انتخاب و خریداری نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()