021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 شهریور 1398 در ساعت 24 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید انواع سبزی خرد کن بسته به مکان و یا شغل مورد نظر جهت استفاده از سبزی خرد کن و همچنین میزان ظرفیت تولید مورد نیاز برای هر مکان و یا شغلی متفاوت است. به عنوان مثال سبزی خرد کن صنعتی 10 کیلویی برای مشاغل و مکان هایی با نیاز به حداکثر ظرفیت تولید و بازدهی بالا همچون هتل ها، رستوران ها، کیترینک ها و در کل آشپزخانه های صنعتی مناسب می باشد.

انواع سبزی خرد کن

انواع سبزی خرد کن از نظر کاربرد سبزی خردکن 3 نوع سبزی خرد کن صنعتی، سبزی خردکن نیمه صنعتی (سبزی خرد کن فروشگاهی) و سبزی خردکن خانگی را شامل می شود. انواع سبزی خرد کن به لحاظ شکل ظاهری نیز شامل سبزی خردکن بشقابی و سبزی خرد کن سطلی می شود. البته این دو نوع سبزی خردکن در نوع سبزی خردکن صنعتی و سبزی خردکن نیمه صنعتی می باشد و برای سبزی خرد کن خانگی فقط در نوع سبزی خرد کن سطلی ساخته می شود. همچنین انواع سبزی خرد کن از نظر مقدار ظرفیت جهت خرد کردن سبزی نیز در نوع سبزی خرد کن خانگی شامل سبزی خردکن 1 کیلویی، 2 کیلویی، 3 کیلویی و 4 کیلویی می شود. سبزی خردکن صنعتی 7 کیلویی و سبزی خرد کن صنعتی 10 کیلویی دو ظرفیت موجود برای سبزی خرد کن صنعتی می باشد.

سبزی خردکن به دستگاهی اطلاق می شود که جهت خرد و ریز ریز کردن سبزی به صورت یکدست و یکنواخت مورد استفاده قرار می گیرد. البته در برخی موارد نیز بسته به کارایی سبزی خردکن امکان استفاده از آن برای خردکردن موادی همچون جوانه گندم، نخود خیس خورده، گردو، هویج و موادی از این قبیل نیز وجود دارد. سبزی خرد کن صنعتی بشقابی با چرخش هم زمان تیغه و بشقاب به خردکردن سبزی می پردازد در حالی که در سبزی خرد کن سطلی تنها تیغه در گردش بوده و سطل ثابت می ماند که عمده تفاوت سبزی خرد کن بشقابی و سبزی خرد کن سطلی نیز درهمیننحوه خردکردن سبزی است. چرخش هم زمان تیغه و بشقاب حین خرد کردن سبزی در سبزی خرد کن صنعتی بشقابی از له شدن و در اصطلاح آب انداختن سبزی جلوگیری می کند. همچنین عملکرد هم زمان بشقاب و تیغه هنگام خرد کردن سبزی در سبزی خرد کن صنعتی بشقابی مانع جمع شدن سبزی و دپو شدن آن و همینطور کنترل داشتن روی ریز و درشتی سبزی می شود. موارد ذکر شده از امتیازات و ویژگی های برجسته سبزی خرد کن صنعتی بشقابیبوده و موجب شده تا سبزی خرد کن صنعتی بشقابی نسبت به سبزی خرد کن سطلی از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد. در میان انواع سبزی خرد کن خارجی و ایرانی سبزی خرد کن صنعتی سبزیران از مزیت ها و ویژگی های برجسته ای برخوردار است.

قیمت سبزی خرد کن صنعتی

قیمت سبزی خرد کن صنعتی با توجه به عوامل و موارد مختلفی از قبیل نوع سبزی خردکن (سبزی خرد کن سطلی _ سبزی خرد کن بشقابی)، ظرفیت سبزی خرد کن صنعتی و همینطور برند تولیدکننده سبزی خرد کن صنعتی تعیین می گردد. به صورت مشخص قیمت سبزی خرد کن صنعتی خارجی با توجه به هزینه های اضافی نظیر ترانزیت و... نسبت به قیمت سبزی خرد کن صنعتی تولید داخلی بیشتر می باشد.

خرید سبزی خرد کن صنعتی

خرید سبزی خرد کن صنعتی ساخت کشور خارجی از خرید سبزی خرد کن صنعتی ساخت ایران پر هزینه تر می باشد. همچنین خرید سبزی خرد کن خارجی نسبت به خرید سبزی خردکن ایرانی علاوه بر هزینه بیشتر از لحاظ گارانتی و خدمات پس از فروش به هیچ عنوان مناسب نمی باشد. چرا که در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه احتمال موجود بودن نمایندگی و یا قطعه مورد نظر برای سبزی خرد کن صنعتی کم بوده و در اکثر مواقع خریدار با مشکل مواجه خواهد شد. سبزی خرد کن صنعتی سبزیران در میان انواع برند داخلی سبزی خرد کن صنعتی با بیش از ربع قرن تجربه یکی از حرفه ای ترین، معتبرترین و شناخته شده ترین برندها می باشد. انواع سبزی خرد کن صنعتی سبزیران علاوه برخورداری از کیفیت بسیار بالا از قیمت بسیار ایده آل و مناسبی برای خریدار ایرانی نیز برخوردار هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نیاز به تعویض قطعه با تماس و یا مراجعه به نمایندگی سبزی خرد کن سبزیران مورد پیش آمده به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن مرتفع خواهد شد که همواره رضایت مشتری را از خرید سبزی خرد کن سبزیران در پی دارد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()