021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 17 خرداد 1397 در ساعت 43 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لیست قیمت قطعات چرخ گوشت چگا به منزله ی روشن سازی و ایجاد شرایطی مطمئن جهت خرید چرخ گوشت چگا و نیز تامین قطعات چرخ گوشت چگا طراحی شده است ، اطلاع از قیمت قطعات چرخ گوشت چگا راهی است که می تواند در انتخاب دقیق تر و ایجاد امکانی برای مقایسه شرایط استفاده از چرخ گوشت پس از زمان خرید چرخ گوشت تاثیر گذار باشد .

اگر در هنگام خرید چرخ گوشت چگا یا هر چرخ گوشت صنعتی و غیر صنعتی ، با دید بازتر و دریافت مشاوره ای اصولی اقدام به خرید گردد قطعا در زمان بروز مشکل و یا نیاز به تعمیر چرخ گوشت شرایط غیر نرمالی پیش نخواهد امد ، چرخ گوشت چگا در گروه چرخ گوشت صنعتی قرار گرفته است که شامل قطعاتی نظیر گلویی ، ماردون ، طوقه ، گوشت کوب ، سینی با حافظ و تیغ و پنجره ی چرخ گوشت می گردد که این قسمت ها در حقیقت قطعات مصرفی چرخ گوشت چگا به شمار می روند که در طولانی مدت دچار خوردگی و فرسایش می گردند و در نهایت نیاز به تعویض قطعات چرخ گوشت فراهم می گردد .

برای جلوگیری از فرسایش زود رس قطعات چرخ گوشت چگا ، با توجه با اینکه این نوع چرخ گوشت دارای کیفیت بسیار زیادی بوده و در شرایط بسیار دشوار و کارکرد مداوم در سالیان داز دچار خرابی می گردد ، جهت به تعویق انداختن شرایط تعمیرات چرخ گوشت چگا به توصیه های زیر توجه نمایید .

چرخ گوشت چگا دارای بدنه ی صنعتی و در اکثر موارد بدنه ی بزرگ و با اشغال فضای بیشتر به نسبت چرخ گوشت های دیگر است زیرا چرخ گوشت چگا کاملا صنعتی طراحی شده است و دارای گلویی و روده ی طویل است این مستلزم ایجاد فضای بیشتر در طراحی چرخ گوشت می گردد از این روست که چرخ گوشت چگا صنعت در گروه صنعتی قرار گرفته است ، پس قرار دادن چرخ گوشت در فضایی کاملا باز برای محافظت بیشتر از بدنه توصیه ابتدایی است .

در زمان اتصال چرخ گوشت به برق از یک ورودی بزق بدون مشترک استفاده گردد و در مسیر ارتباط چرخ گوشت به پریز برق ، محافظ تعیین گردد تا نوسان بزق شرایط عادی و استاندارد چرخ گوشت صنعتی چگا را به خطر نیندازد و توجه شود که چرخ گوشت در زمینی مسطح و با ثبات تعبیه گردد .

نکته ی بعدی مطالعه ی دقیق روش کارکرد چرخ گوشت است که در حین استفاده به کاربر کمک می نماید تا بهترین بهره را از چرخ گوشت برده و بالاترین بازدهی را دریافت نماید .

از آنجایی که کار چرخ گوشت ، چرخ کردن مواد پروتیئنی است توصیه می گردد که در زمان اتمام کار چرخ گوشت گلویی و ماردون یا روده ی چرخ گوشت که محل ورودی و خروجی مواد گوشتی به شمار می رود کاملا شسته و شو داده شده و برای استراحت مطلق با نظافت کاملا اماده گردد .

نکته ی دیگر موتور قدرتمند چرخ گوشت چگا است که از نوع موتوژن بوده و دارای قدرت عملکرد بسیار بالایی است و این امکان را برای کاربر ایجاد می نماید تا مواد گوشتی که آغشته به استخوان هستند را نیز با چرخ گوشت چگا صنعت ، چرخ نماید و از قدرت عملکرد بالای چرخ گوشت لذت تمام را برده و مواد چرخ شده به همراه استخوان نرم شده را از دستگاه خارج نماید .

چرخ گوشت چگا در چرخ نمودن گوشت با بافت زنده شهره است از این روست که در اکثر کارخانه های بسته بندی انتخاب اول به شمار می رود ، چرخ گوشت چگا الکترونیک به هیچ عنوان گوشت را سیاه نمی کند و بافت طبیعی و زیبای گوشت را از بین نمی برد و در امور بسته بندی ایده ال است جهت افزایش زیبایی و بافت زنده ی گوشت از مواد پروتیئنی تازه استفاده شده و از نگه داری طولانی مدت مواد گوشت در درون چرخ گوشت چگا جدا خود داری گردد .

لیست قطعات چرخ گوشت چگا قیمت - ریال
گلویی چرخ گوشت چگا 42 1350000 ريال
ماردون چرخ گوشت 42 چگا 6450000 ريال
طوقه چرخ گوشت چگا 42 4350000 ريال
گلویی چرخ گوشت 32 چگا 7950000 ريال
ماردون چرخ گوشت چگا 32 5450000 ريال 
طوقه چرخ گوشت 32 چگا 3400000 ريال 
گوشت کوب چرخ گوشت چگا 42 1500000 ريال
گوشت کوب چرخ گوشت چگا 32 1850000 ريال
سینی با محافظ برای چرخ گوشت صنعتی چگا 42 7950000 ريال
سینی با محافظ برای چرخ گوشت صنعتی چگا 32 5950000 ريال 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()