021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 21 آذر 1396 در ساعت 10 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نیاز به اسلایسر صنعتی ، زیبایی ظاهری غذایی که میخوریم موجب لذت بخش تر شدن غذا خوردن می شود. زیبایی ظاهری غذا موجب می شود حتی کودکان با رغبت بیشتری حاضر به خوردن غذا بشوند. برش و خورد کردن مواد غذایی به روش های قدیمی تنها به هدف خورد شدن مواد و بهتر بخته شدن آن ها بود و در گذشته به زیبا بودن قطعات مواد غذایی توجهی نمی شد. ولی امروزه با افزایش اهمیت غذا از یک طرف و پدید آمدن غذاهای جدید، نیاز به خورد شدن مواد غذایی بیشتر شده است. اسلایس شدن مواد غذایی علاوه بر بهتر پخته شدن مواد به آشپز امکان بیشتری برای خلق غذاهای جدید می دهد. از طرفی هم به غذا شکل و ظاهری زیبا می دهد و موجب می شود که آشپز بتواند غذا را به بهترین شکلی می خواهد تزیین کند. مصرف کنندگان غذا هم با لذت بیشتر به میل غذا می پردازند.

برای اینکه بتوانیم مواد غذایی را بوسیله  ابزار و انواع اسلایسر قدیمی برش زده و خورد کنیم، نیازمند صرف زمان زیادی برای یادگیری و تمرین برای بالا رفتن مهارت در اسلایس مواد غذایی هستیم. آشپزهای قدیمی بعد تمرین های زیاد با  استفاده از اسلایسر های ساده و ابتدایی می توانستند تا حدودی مواد غذایی مورد نظر خود را به صورت یک دست اسلایس کرده و زیبایی ظاهری غذای خود را افزایش دهند.

ولی این امکان برای حجم بالای پخت غذا امکان پذیر نبود. زیرا طولانی شدن روند برش توسط اسلایسر دستی نه تنها باعث صرف زمان زیادی می شد، بلکه گاهی موجب فساد مواد غذایی و کاهش ارزش غذایی آن ها می شد.

امروزه انواع اسلایسر دستی برای مصارف خانگی در آشپزهای معمولی و افراد عادی ای که علاقه دارند برای نیازهای روزمره خود از اسلایسر استفاده کنند،  تولید می شود. اما با افزایش میل به استفاده از مواد اسلایس شده آماده توسط افراد عادی و همچنین به وجود آمدن آشپزخانه های صنعتی برای پخت در حجم بالا و نیاز به اسلایسر هایی که بتوانند در زمان کم حجم بالایی از مواد را اسلایس کنند و همچنین دقیق تر شدن برش های مواد، تولید کنندکان اسلایسر را به این سو برد که دست به تولید اسلایسرهایی بزنند که بتوان با آنها مواد را در حجم بالا و در زمان کم اسلایس کرد.

تولید اسلایسر صنعتی به منظور افزایش سرعت اسلایس مواد غذایی و از طرفی برش حجم بالایی از مواد توسط اسلایسر تولید شده است. اسلایسر صنعتی دارای ابعاد بزرگی است. این اسلایسر با جنس بدنه مقاوم و فلزی برای استفاده در کاخانجات و فروشگاهها و آشپزخانه های صنعتی طراحی شده است. قوی بودن تیغه اسلایسر صنعتی و همچنین توان برش بالای تیغه اسلایسر از ویژگی های اسلایسر صنعتی است. دورگردش تیغه اسلایسر نیز تاثیر بسزایی در برش مواد دارد.

جنس تیغه اسلایسر صنعتی معمولا از آلیاژ های نقره یا استنلس استیل هست که دوام بالایی در برابر خوردگی و ضربه دارند و در برابر زنگ زدگی مقاومند. جنس بدنه ی اسلایسر صنعتی نیز معمولا از همین دو فلز ساخته می شود تا علاوه بر مقاومت بالا خورده ها و اثرات مواد خورد شده بر روی آن باقی نماد و در کیفیت مواد دیگر اثر نگذارد.

اسلایسر صنعتی می تواند حجم بالایی از مواد غذایی را به صورت یک دست و یک شکل برش بزند که برای مصارف آشپزخانه ها و صنایع تولید و توزیع مواد غذایی آماده بسیار مناسب است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()