021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 21 آذر 1396 در ساعت 7 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اسلایسر کالباس بر اتوماتیک ، اسلایسر برای راحت تر شدن و سریعتر شدن روند اسلایس و برش مواد غذایی ساخته شده است. اسلایسر کالباس بر برای برش کالباس مورد استفاده قرار می گیرد. اسلایس کردن کالباس برای فروشگاه های مواد پروتینی و همچنین تولید کنندکان مواد پروتینی بسیار مفید است. اسلایسر برای این دسته از تولید کنندگان دارای اهمیت بالایی است. این دسته از مصرف کننده های اسلایسر برای اینکه سرعت و دقت برش های مواد پروتینی شان بیشتر شود از اسلایسر استفاده می کنند. سرعت در برش و اسلایس کردن توسط اسلایسر اهمیت بالایی دارد.

برش فراورده های پروتینی به صورت دستی و با اسلایسر دستی و بعضا با چاقو کاری زمان بر است. امروزه تقریبا دیگر از این روش ها برای برش و اسلایس استفاده نمی شود. شاید در خانه ها بعضا هنوز به صورت دستی اقدام به برش و اسلایس فراورده های پروتینی کنند ولی در مراکزی تهیه و تولید فراورده های پروتینی و فروشگاههای مواد پروتینی دیگر این روش دستی منسوخ شده و تماما  فرایند برش و اسلایس فراورده های پروتینی بوسیله اسلایسر صنعتی و اتوماتیک انجام  می شود.

استفاده از اسلایسر دارای خطرات مختص به خود است. احتمال بریده شدن دست کاربر توسط اسلایسر کالباس بر یکی از خطراتی است که حائز اهمیت است. از طرف دیگر زمان بر بودن و نیاز به فردی که باید به عنوان کاربر اسلایسر با اسلایسر کار کند نیز از مشکلات دیگر این اسلایسر ها است.

به همین دلیل تولید کنندکان اسلایسر کالباس بر، دنبال چاره ای بودند تا این مشکلات را حل کنند و آسودگی بیشتر مصرف کنندگان اسلایسر و از طرفی هم سرعت بخشیدن به روند اسلایس مواد پروتینی را فراهم نمایند.

این تلاش برای ارتقای کارایی اسلایسر کالباس بر به تولید اسلایسر اتوماتیک منجر شد. اسلایسر اتوماتیک اسلایسری است که بدون نیاز به نیروی دست اقدام به اسلایس فراورده های پروتینی می کند. این کابرد موجب می شود کاربر اسلایسر در خطر نباشد و از طرفی هم موجب بهداشتی تر شدن روند برش و تولید فراورده های پروتینی می شود. نکته قابل توجه دیگر اسلایسر اتوماتیک این است که نیاز ندارد حتما یک نفر به عنوان کاربر، تمام مدت بر کار اسلایسر نظارت داشته باشد. بلکه با قرار دادن کالباس مورد نظر درون اسلایسر خود اسلایسر عمل برش را تا انتها به صورت اتوماتیک انجام می دهد و نیازی به دخالت دست در آن نیست. از طرفی اینکه خود اسلایسر به صورت اتوماتیک کار برش را انجام می دهد به روند برش سرعت بیشتری می دهد و دقت برش ها را نیز افزایش می دهد.

 در صورتی که در روش دستی سرعت دست کاربر اسلایسر و همچنین قدرت او در انجام برش نقش داشت و گاهی در صورت عدم مهارت کافی خروجی اسلایسر شکل و کیفیت مطلوب و مورد نظر را نداشت. این مسئله در زمانی که نیاز به مقدار بالایی از محصول و همچنین سرعت و کیفیت بالا داشته باشیم بیشتر نمود پیدا می کند. در روش دستی به طبع، خستگی دست موجب کاهش سرعت و از طرفی هم کاهش دقت کاربر، باعت پایین آمدن کیفیت محصولات تولید شده می گردد.

 در حالی در اسلایسر اتوماتیک در تولیدات با حجم بالا نه با مشکل کاهش سرعت مواجه هستیم و نه کیفیت و دقت اسلایسر پایین می آید و ما می توانیم مطمین باشیم که تمام محصولات تولید شده توسط اسلایسر با یک کیفیت و در زمانی قابل پیش بینی انجام می گیرد. قابل پیش بینی بودن زمان اتمام فرایند برش توسط اسلایس برای فروشندگان و تولیدگنندگان دارای اهمیت است و یکی از نکات مثبت اسلایسر اتوماتیک بشمار می رود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()