021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 21 آذر 1396 در ساعت 57 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اسلایس با کالباس بر دستی

شما حتما در منزل خودتان برای برش و اسلایس کردن مواد خوراکی از اسلایسر خانگی استفاده کرده اید. این کار هم لذت بخش است و هم باعث می شود روند برش مواد خوراکی تسریع شود و هم قطعاتی یک دست و با کیفیت بالا تر به دست بیاید. در خانه ها برای برش کالباس و فراورده های پروتینی، معمولا از اسلایسر چاقو استفاده می شود. استفاده از اسلایسر چاقو در منزل به دلیل اینکه نیازی به سرعت نداریم و از طرفی هم حجمی که می خواهیم برش بزنیم زیاد نیست، بسیار مناسب است.

ولی اگر سرعت برش و اسلایس کردن کالباس و فراورده های پروتینی برایمان اهمیت داشته باشد و همچنین حجم موادی که می خواهیم برش بزنیم بالا باشد، استفاده از اسلایسر چاقو گزینه مناسبی نیست. باید به دنبال ابزاری باشیم که بتوانیم به وسیله آن با سرعت حجم بالایی از مواد را اسلایس کنیم. طبیعتا این نیاز یک خانه نیست. نیاز به سرعت در کنار حجم بالای مواد، مختص فروشگاه های مواد پروتینی است. فروشگاه های مواد پروتینی برای برش فراورده های پروتینی نیاز به اسلایسر دارند. البته نیاز آن ها به اسلایسر همانند تولیدی ها و کارخانجات تولیدی نیست. پس استفاده از اسلایسر صنعتی دیجیتال برای آن ها مناسب نیست. علت اصلی آن هم هزینه بالای اسلایسر صنعتی دیجیتال است که برای مصارف فروشگاه های کوچک مواد پروتینی مقرون به صرفه نیست و توجیه اقتصادی ندارد. اسلایسر کالباس بر دستی، وسیله ای است که برای این دسته از مصرف کننده های اسلایسر طراحی و ساخته شده است. اسلایسر دستی به این معنی نیست که باید بوسیله دست مواد را برش بزنیم. شکل و ظاهر اسلایسر دستی همانند اسلایسر اتوماتیک است و اصولا ابتدا اسلایسر دستی ساخته و سپس به خاطر نیازهای بیشتر اسلایسر اتوماتیک تولید شده است. اسلایسر دستی دارای تیغه برش است. تیغه برش اسلایسر دستی بوسیله نیروی موتور حرکت می کند. پس برای کاربر آن نیازی به حرکت دادن تیغه برش اسلایسر نیست. اسلایسر دستی همچنین این قابلیت را دارد که مواد را در ابعاد و قالب مشخص برش بزند و برای اینکار تنها کافی است که سطح تیغه اسلایسر را با بدنه اسلایسر تنظیم کرد. تنها وظیفه ای که دست در کار با این اسلایسر دارد حرکت دادن و نگه داشتن کالباسی است که می خواهیم توسط اسلایسر برش دهیم. اسلایسر دستی برای فروشگاه های کوچک مواد پروتینی بسیار کاربرد دارد و می تواند کاملا مفید باشد. هزینه خرید اسلایسر دستی خیلی پایین تر از اسلایسر اتوماتیک است و برای فروشگاه های مواد پروتینی مقرون به صرفه و اقتصادی است.

در انتخاب اسلایسر دستی باید به جنس بدنه اسلایسر توجه کرد. جنس بدنه اسلایسر علاوه بر اینکه بر دوام و ماندگاری خود اسلایسر اثر می گذارد و با کیفیت بودن آن موجب افزایش طول عمر مفید آن می شود، در تولید مواد اسلایس شده هم تاثیر می گذارد. ضد زنگ بودن جنس بدنه، مقاومت در برابر خوردگی و نچسبیدم مواد و چربی ها به آن باعث می شود کیفیت مواد برش خورده افت نکند.

جنس تیغه اسلایسر هم حائز اهمیت است. تیز بودن و تیز ماندن تیغه اسلایسر، مقاومت در برابر خوردگی و ضربه و همچنین مقاومت در برابر کند شدن در تیغه اسلایسر مهم است. همچنین به حداقل و حداکثر قطر و ابعادی که اسلایسر می تواند برش بزند نیز باید توجه کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()