021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 21 آذر 1396 در ساعت 59 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اسلایسر میوه ، اسلایسر به معنی قطعه قطعه کننده است. اسلایسر وسیله ای است که مواد مختلف را برش می دهد و قطعه قطعه می کند. اسلایسر در انواع مختلف و برای مصارف گوناگون طراحی و ساخته می شود. خورد کردن مواد خوارکی در خانه به منظور پخت و پز امر رایجی است که خانم های خانه دار بسیار از آن استفاده می کنند. علاوه بر مواد پختنی میوه ها را هم می توان اسلایس کرد. امروزه برای زیبایی بیشتر در تزیین میزهای پذیرایی در مهمانی ها و حتی برای جایگیری کم تر و حتی برای بردن میوه با خود به محل کار و مدرسه میوه ها را نیز به صورت قطعات کوچک و زیبایی در می آورند. خورد کردن میوه به وسیله اسلایسر چاقو انجام می شود. اسلایسر چاقو ابزاری پرکاربرد در خانه ها برای برش میوه است. ولی اسلایسر های دستی که می تواند به راحتی و با اشکال مختلف میوه ها را برش بزند نیز برای این کار ساخته شده است. اسلایسر میوه با داشتن تیغه های مناسب برای برش میوه و در قالب های مختلف عمل اسلایس را انجام می دهد. تنوع در شکل های اسلایس و همچنین راحتی و سرعت بیشتر و تمیز تر بودن کار با اسلایسر خانگی میوه، این وسیله را در خانه ها محبوب کرده است. کار با اسلایسر میوه بسیار راحت است و برش های زیبا و یک دستی را در شکل های مختلف بسته به خواست مصرف کننده ایجاد می کند.

علاوه بر استفاده از اسلایسر میوه، در خانه ها برای تزیین و زیبا کردن میزهای پذیرایی و شکل و نما دادن به آن، از اسلایسر میوه در صنایع هم استفاده می شود. برخی از صنایع با اسلایس کردن میوه ها و بسته بندی آنها ، میوه ها را به صورت اسلایس شده و آماده عرضه میکنند. مواد اسلایس شده آماده مصرف کننده های زیادی دارد. از آنجایی که خشک کردن میوه و استفاده از میوه های خشک امروزه رواج بیشتری پیدا کرده و از طرفی صنعتی شدن روند خشک کردن میوه، اهمیت زیبایی و یک دست بودن قطعات میوه بیشتر شده است.

اسلایسر میوه در مدل صنعتی هم تولید می شود. این نوع اسلایسر برای خورد کردن سریع و یک دست میوه ها به کار می رود. به خاطر خصوصیت میوه ها باید ساخت این اسلایسر هم متفاوت باشد. میوه ها به دلیل اینکه حساس تر هستند و نسبت به فشار و ضربه به راحتی تغییر شکل می دهند نیاز به مراقبت و دقت بیشتری در هنگام برش دارند. اسلایسر میوه با دارا بودن تیغه های مخصوص و تیز برای برش میوه ها موجب شده است تا محصول خارج شده از این اسلایسر مطلوب و قابل پذیرش باشد و از خوردگی و خراب شدن میوه جلوگیری می کند.

اسلایسر میوه، دارای یک دریچه است که میوه ها درون آن ریخته می شود و در محفظه ای سرپوشیده، میوه به وسیله تیغه های گوناگون و با اشکال دلخواه بریده می شود. این اسلایسر موجب بهداشتی تر شدن روند تولید اسلایس های میوه می شود. اسلایسر میوه با جمع آوری پسماندهای میوه و نگه داری آن ها درون یک محفظه از بیرون ریزی و آلودگی محیط اطراف جلوگیری می کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()