021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 21 آذر 1396 در ساعت 52 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بررسی کالباس بر براکس جهت آشنایی مشتریان با دستگاه قبل از خرید کالباس بر در این وب سایت قرار گرفته است سازندگان وسایل و ابزار های صنعتی با وجود اینکه مطمئنا برای کسب درآمد و فروش دستگاه ها و وسایل مختلف را با امکانات گوناگونی تولید می کنند ولی به هر حال به نیاز های مصرف کنندگان نیز توجه بالایی دارند و سعی بر این دارند با طراحی و تولید ابزار و دستگاه هایی که بتواند سهولت و راحتی مصرف کننده را هر چه بیشتر تامین کنند بازار مصرف در دست بگیرند.
اسلایسر براکس دستگاهی است که با به کارگیری امکانات حرفه و ویژگی های منحصر به فرد برای رفع نیاز مصرف کننده تولید شده است این اسلایسر را می توان یکی از بهترین اسلایسر های نظیر خود معرفی نمود .
بدنه این اسلایسر از جنس آلومینیوم استنلس استیل ساخته شده است که بهترین کیفیت آلیاژ آلومینیوم است و به عنوان یک جنس بهداشتی برای اسلایسر استفاده می شود . استفاده از این آلیاژ در ساخت این اسلایسر موجب می شود علاوه بر اینکه اسلایسر در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم باشد مواد مختلف و مانده های مواد بر روی آن نمی چسبد و باعث عدم تاثیر بر روی کیفیت سایر مواد و همچنین انتقال آلودگی می شود .
سایز تیغه کالباس بر براکس 350 میلیمتر است که می تواند کالباس ها و ژامبون ها را در سایز های بزرگ برش بزند همچنین موتور اسلایسر کالباس بر BURAX MB350 AUTO با توان 750 واتی یکی از موتور های پر قدرت شناخته می شود و میتواند در هر دقیقه 40 قطعه کالباس یا ژامبون را برش بزند که برابر است با 2400 قطعه در ساعت و این سرعت بالا برای کارخانجات و تولید کنندگان بزرگ بسیار عالی و پر کاربرد است همچنین این اسلایسر از دو موتور مجزا ساخته شده است که این امر به بهتر شدن کیفیت دستگاه کمک می کند و قدرت و سرعت اسلایسر را افزایش می دهد .
این اسلایسر به صورت ایستاده طراحی شده است و نیاز به میز قرار گیری ندارد درست است قیمت این اسلایسر در مقایسه با سایر اسلایسر ها بسیار بالا است اما باید به کاربرد های دستگاه نیز توجه داشت مطمئنا این اسلایسر برای فروشگاه های کوچک ارائه نمیگردد بلکه طراحی این اسلایسر برای کارخانجات و تولیدی های بزرگ انجام شده است تا بتوانند حجم بالای از مواد پروتئینی را برش بزنند و همچنین قادر به پرداخت هزینه آن باشند .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()