021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 21 آذر 1396 در ساعت 1 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازو دار بودن اسلایسر و اتصال به وکیوم

اسلایسر اتوماتیک روند تولید محصولات اسلایس شده را افزایش می دهد و دقت و سرعت برش را بالا می برد.

مرحله بعدی فرایند تولید فراورده های پروتینی بعد از اینکه برش خورد، بسته بندی آن ها است. بسته بندی در روند تولید و عرضه محصولات در صنعت تجارت امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهداشتی بودن روند بسته بندی و از طرفی بسته بندی شکیل محصولات موارد مهمی است که باید به آن توجه شود. در تولید مواد پروتینی و بسته بندی آن ها وزن کردن نقش مهمی دارد. بسته های کالباس که توسط اسلایسر اسلایس شده است معمولا در بسته های گرمی و کیلویی عرضه می شود و وزن این محصولات است که برای تعیین قیمت اهمیت دارد.

می توانیم ابتدا مرحله اسلایس کردن را توسط اسلایسر انجام دهیم و سپس در مرحله بعدی به توزین ورق های اسلایس شده در اقدام کنیم و آن ها در وزن های مورد نظر بسته بندی کنیم. همان طور که متوجه شده اید این کار برای فروشگاه های کوچک کاری آسان است و معمولا به دلیل بالا نبودن حجم مبادلات و از طرفی نبود نیاز چندانی به بسته بندی اصولی توسط این فروشگاه ها انجام این فرایند نه زمان بر است و نه غیر منطقی.

توزین و بسته بندی به صورت دستی تنها در صورتی مقرون به صرفه نیست که حجم تولیدات بالا باشد و نیاز به سرعت داشته باشیم و از همه مهمتر در موارد عرضه و فروش عمده و حرفه ای، اصولی بودن بسته بندی و بهداشتی بودن آن دارای اهمیت بالایی است. چون در هنگام تولید و بسته بندی در حجم بالا اگر این فرایند به صورت دستی انجام شود رعایت نکات بهداشتی دشوار است.

در نتیجه افرادی که از اسلایسر برای فروشگاه های بزرگ و یا کارخانجات و تولیدی ها استفاده می کنند باید به این نکته توجه کنند که بعضی از اسلایسر ها دارای سیستم توزین اتوماتیک و به عبارتی دارای ترازو به صورت متصل به اسلایسر هستند که موجب می شود روند توزین به سرعت بیشتر انجام پذیرد. سیستم قطع خودکار در وزن معینی که برای اسلایسر مشخص می شود، ویژگی ای است که در بعضی از اسلایسر ها قرار داده شده است. این سیستم در اسلایسر این گونه عمل می کند که کاربر وزن مشخصی را برای ترازوی اسلایسر مشخص می کند و اسلایسر بعد از اینکه قطعات برش شده بر روی سینی ترازوی اسلایسر افتاد و به وزن مورد نظر رسید، اسلایسر به صورت خودکار اسلایس کردن کالباس را متوقف می کند. این ویژگی یکی دیگر از امکاناتی است که می تواند به تولید کنندگان در روند برش و توزین محصولات کمک کند.

بعد از مرحله توزین نوبت به بسته بندی می رسد. تعدادی از اسلایسر های اتوماتیک این امکان را برای کاربر فراهم کرده اند که بسته به نیازشان، دستگاه بسته بندی و وکیوم را به اسلایسر متصل نمایند تا فرایند اسلایس کردن، توزین و سپس بسته بندی کاملا به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام شود. این ویژگی باعث می شود که دیگر نیازی به بسته بندی دستی نباشد و مصرف کنندگان اسلایسر تنها با مشخص کردن میزان وزن هر بسته و قرار دادن کالباس درون دستگاه اسلایسر، محصولی بسته بندی شده را تحویل بگیرند. افزایش امکانات اسلایسر برای سرعت بخشیدن و هرچه بهتر شدن صنعت تولید فراورده های پروتینی است.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()