021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 17 دی 1398 در ساعت 5 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

محصولات مرتبط

به طور قطعی میتوان گفت یکی از اختراعات مفید و کاربردی دست بشر وسیله ای به نام چرخ گوشت است. ابداع چرخ گوشت به اواسط قرن بیستم و درست قبل از جنگ جهانی اول در کشور آلمان برمیگردد. یک آشپز ناشناس با اقدام به ساخت وسیله ای که از طریق چرخاندن میتوانست گوشت را به صورت خمیر درآورد، چرخ گوشت اختراع شد. پس از گذشت سال ها و پیشرفت علم با توجه به نیازهای موجود انواع چرخ گوشت با ویژگی های گوناگون طراحی، تولید و روانه بازار شد. یکی از پرکاربردترین انواع چرخ گوشت ها چرخ گوشت صنعتی است. صاحبین مشاغلی مانند قصابی ها، رستوران ها و سایر اماکنی که به چرخ کردن گوشت در حجم بالا نیاز دارند ملزم به خرید چرخ گوشت صنعتی می باشند. قابل ذکر است که خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی نیز برای حجم گوشت هایی در حد متوسط کفایت می کند. یکی از فاکتورهای پیشرفت در کسب و کار استفاده از وسایل با کیفیت، کارآمد و مقاوم است.

بنابراین برای خرید چرخ گوشت صنعتی و یا خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی نیز ملزم به کسب اطلاعاتی در این خصوص خواهیم بود تا بتوانیم محصول مورد نیاز به کار خود را تهیه کنیم. ما در این متن قصد داریم تا حدودی اطلاعاتی هرچند کم اما مفیدی را درخصوص خرید چرخ گوشت صنعتی، خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی، انواع چرخ گوشت صنعتی، انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی، قیمت چرخ گوشت صنعتی، قیمت چرخ گوشت نیمه صنعتی و... در اختیار شما قرار دهیم تا به این وسیله بتوانیم گامی مثبت در جلب رضایت خاطر شما عزیزان برداشته باشیم. هنگامی که صحبت از چرخ گوشت صنعتی می شود باید در نظر داشته باشید که هدف همان چرخ گوشت کارخانه ای است. خرید چرخ گوشت صنعتی به طور عمده برای استفاده در کارخانه های تولید گوشت، مراکز بسته بندی گوشت های چرخ کرده و مواد پروتئینی و کلیه مراکزی از این قبیل صورت می گیرد.

هنگام خرید چرخ گوشت صنعتی چیزی که در وهله اول نظر شما را جلب خواهد کرد ظاهر انواع چرخ گوشت صنعتی است که بسیار بزرگتر از چرخ گوشت نیمه صنعتی و یا چرخ گوشت های خانگی است. استفاده از آلیاژ استیل توانسته قدرت و طول عمر بالای چرخ گوشت صنعتی را رقم زده و از نظر بهداشتی نیز در یک درجه استاندارد قرار دهد. به طور معمول طراحی چرخ گوشت های صنعتی به صورت ایستاده می باشد و به دلیل بالا بودن وزن آن ها به چرخ نیز مجهز می باشند تا امکان جابجایی را داشته و کاربر را دچار مشکل نکنند. قابل ذکر است که چرخ تعبیه شده در ساختار چرخ گوشت صنعتی از ترمز نیز برخوردار است تا بتواند دستگاه را ثابت نگه دارد. از آن جایی که اغلب افرادی که اقدام به خرید چرخ گوشت صنعتی می نمایند صاحبین کارخانه ها و واحد های صنعتی هستند کارکرد دستگاه را به ظاهر زیبا ترجیح می دهند بنابراین کلیه تمرکز طراحی و تولید انواع چرخ گوشت صنعتی به سمت کارایی رفته و توجه زیادی به ظاهر نکرده اند.

البته این امر نشان از عدم زیبایی و برخورداری از یک نمای زشت نمی باشد چرا که آلیاژ استیل به تنهایی می تواند زیبا و مدرن باشد. یکی از مواردی که باید هنگام خرید چرخ گوشت صنعتی به آن توجه داشته باشید قدرت موتور آن است چرا که کلیه کارایی دستگاه به موتور و قدرت آن بستگی دارد. البته این نکته در خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی نیز صدق می کند. وجود انواع و اقسام برندهای چرخ گوشت اعم از داخلی و خارجی در بازار ایران باعث شده است تا دست خریدار در انتخاب باز بوده و به یک خرید ایدئال و کارآمد دست یابد. همانطور که مشاهده می فرمایید در فروشگاه اینترنتی SLICER نیز این امر محقق شده است. در این سایت شما می توانید به راحتی تنها با چند کلیک و با صرف زمانی بسیار اندک به خرید اینترنتی چرخ گوشت صنعتی پرداخته و در اسرع وقت محصول خود را درب منزل و یا محیط کار خود تحویل بگیرید. علاوه بر این شما می توانید در صورت نیاز به مشاوه قبل از خرید چرخ گوشت صنعتی با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از طریق مشاوره رایگان از تجربیات آنان برخوردار شوید.

در جستجوهای خود برای خرید چرخ گوشت صنعتی مناسب کسب و کارتان قطعا با برندهایی مطرحی چون چرخ گوشت صنعتی امگا، چرخ گوشت مینروا، چرخ گوشت صنعتی الکتروکار، چرخ گوشت آلفا، چرخ گوشت براکس، چرخ گوشت چگا و چرخ گوشت امگا صد صنعت مواجه خواهید شد. این محصولات در دسته معروف ترین تولیدات چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت نیمه صنعتی قرار دارند. قیمت چرخ گوشت صنعتی در هر برند متفاوت است. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید نوع گیربکسی و یا تسمه ای چرخ گوشت است. هر کدام از انواع چرخ گوشت صنعتی گیربکسی و چرخ گوشت صنعتی تسمه ای از مزایا و معایب مختص به خود برخوردار هستند. به طور معمول می توان گفت چرخ گوشت گیربکسی صنعتی دارای کارکردی نرم تر و بی صداتر می باشد و از طرفی نیز باعث ایجاد امکان کار چرخ گوشت در مدت زمان طولانی تر می باشد. این ها مزیت هایی است که چرخ گوشت گیربکسی به نسبت چرخ گوشت تسمه ای صنعتی دارا می باشد. این نکته مبنی بر عدم کارایی چرخ گوشت تسمه ای نمی باشد و تنها مقایسه فنی این دو محصول است تا بتواند به شما در خرید چرخ گوشت صنعتی مد نظرتان کمک نماید.

قیمت چرخ گوشت صنعتی در نوع تسمه ای و گیربکسی نیز متفاوت است البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که خرید چرخ گوشت صنعتی و یا خرید چرخ گوشت نمیه صنعتی خود را چه از طریق خرید اینترنتی چرخ گوشت صنعتی و چه حضوری از نمایندگی مرتبط با هر محصول انجام داده تا از مزایای چون قیمت چرخ گوشت صنعتی که در نمایندگی ها بسیار مناسب تر است و همچنین گارانتی و ضمانت نامه معتبر نیز برخوردار شوید. چرخ گوشت صنعتی را از نظر نوع و سایز تیغه نیز در دسته های مختلف قرار می دهند. چرخ گوشت صنعتی 42 و چرخ گوشت صنعتی 32 از جمله این دسته بندی ها می باشد که این امر نیز در تعیین قیمت چرخ گوشت صنعتی تاثیرگذار است. انتخاب یک محصول مناسب می تواند در افزایش روند کار بسیار چشمگیر بوده و بازدهی فوق العاده ای داشته باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایشگاه محصولات در فروشگاه اینترنتی Slicer با انواع چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت نیمه صنعتی آشنا شده و در صورت ایجاد هرگونه سوال در خصوص قیمت چرخ گوشت صنعتی و یا نحوه خرید چرخ گوشت صنعتی با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. یادآور می شویم که چناچه در پی خرید چرخ گوشت ارزان هستید، فروشگاه اسلایسر می تواند بهترین مکان برای برآورده کردن نیازتان باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()