021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 27 مهر 1396 در ساعت 51 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نحوه ی کار کالباس بر ترازو دار امگا GB5 با استفاده از دستور عمل های زیر به آسانی صورت خواهد گرفت ، کالباس بر ایتالیایی امگا GB5 ساخت کشور ایتالیا بوده و یک اسلایسر صنعتی اتوماتیک به شمار می رود ، رعایت نکات زیر در افزایش عمر و کاربری دستگاه کالباس تاثیر خواهد داشت .
کالباس بر GB5 قابلیت برنامه ریزی وزن برش را دارد ، بدین معنا که کاربر می تواند با تنظیم تعداد برش به مقدار وزن مورد نظر دست یابد ، مثلا کاربر می تواند ژامبونی را به ضخامت مورد نظر جهت برش در دستگاه بگذارد و با شمارش تعداد برشها و مشاهده همزمان وزن قطعات برش خورده تعداد برش ها را در حافظه کالباس بر ذخیره کند و پس از آن مثلا با 5 برش به وزن 350 گرم برسد .
نحوه ی راه اندازی کالباس بر ایتالیایی امگا GB5 به روش زیر می باشد .
  • راه اندازی اسلایسر GB5 قسمت برش
  1. وارد کردن دو شاخه برق
  2. با فشردن یک بار کلید P ، روی صفحه دیجیتال ، چراغ چشمک زن در صفحه دیجیتال  شروع به کار می کند که معنای آن اینست که اسلایسر آماده برنامه ریزی می باشد .
  3. با فشردن متوالی کلید های ^ می توانید تعداد برش های مورد نظر را تنظیم کنید .
  4. سپس با فشردن کلید U برنامه ذخیره می شود .
  5. کلید سفید رنگ بالایی را جهت به کار افتادن تیغه فشار دهید .
  6. کلید سفید رنگ پایین را جهت شروع برش طبق برنامه داده شده فشار دهید ، کالباسبر به کار می افتد و به صورت شمارش معکوس از تعداد برش ها کم می شود تا به صفر برسد و فرایند برش متوقف شود .
  • راه ا ندازی اسلایسر GB5 قسمت ترازو
  1. با فشاردادن کلید 1/0 ترازو روشن می شود ، و با یکبار فشردن کلید T ، وزن صفر می شود ، چنانچه بخواهید ظرفی را روی کفه ترازو بگذارید و وزن آنرا از وزن کالباس های برش خورده کم کنید می بایست ابتدا ترازوی دستگاه را روشن نموده و ظرف مورد نظر را روی کفه ترازو بگذارید ، بعد از آن کلید T را فشار دهید تا وزن صفر شود ، بعد از انجام این مراحل وزن کالباس های بریده شده وزن خالص کالباس ها خواهد بود.
  2. درصورتی که بخواهید دستگاه به صورت مداوم و بی وقفه کار کند ، شمارشگر را بر روی 9999 تنظیم کنید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()