021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 24 مهر 1398 در ساعت 23 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چرخ گوشت صنعتی برای استفاده در اماکن بزرگی که با تولید و توزیع گوشت سروکار دارند و همچنین در رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ توصیه شده است. این چرخ گوشت ها در دسته های مختلف و مدل ها و کیفیت های متفاوت دسته بندی می شوند که در ابتدا باید آن ها را به دسته چرخ گوشت رومیزی و چرخ گوشت ایستاده تقسیم کرد. چرخ گوشت صنعتی رومیزی یا چرخ گوشت پیشخان می تواند به راحتی روی میز و پیشخان های محل مورد استفاده قرار بگیرد. چرخ گوشت رومیزی بیشترین شباهت را به چرخ گوشت های خانگی دارد ولی از قدرت خیلی بالاتری برخوردار است. این نکته را در نظر داشته باشید که با اینکه چرخ گوشت رومیزی صنعتی از نظر شباهت ظاهری به چرخ گوشت خانگی نزدیک است، اما قابل استفاده در خانه نیست؛ چرا که چرخ گوشت صنعتی رومیزی با چرخ گوشت خانگی تفاوت بسیار زیادی دارند.

چرخ گوشت ایستاده یا پایه دار برای مصارف بیشتر توصیه می شود. این نوع چرخ گوشت به راحتی روی زمین قرار گرفته و امکان قرار دادن مخزن های بزرگتر زیر آن وجود دارد که این ویژگی در چرخ گوشت رومیزی صنعتی دیده نمی شود. چرخ گوشت رومیزی را می توان از لحاظ قدرت و کیفیت در رده های متفاوت تقسیم بندی کرد. به طور مثال یکی از مواردی که برای دسته بندی چرخ گوشت رومیزی صنعتی می توان به آن اشاره کرد خارجی و ایرانی بودن آن می باشد. در بازار چرخ گوشت صنعتی رومیزی یکی از برندهای محبوب و معتبر خارجی چرخ گوشت رومیزی امگا است که ساخت کشور ایتالیا می باشد. کیفیت و قدرتی که در چرخ گوشت رومیزی ایتالیایی امگا وجود دارد طرفداران زیادی را برای این محصول به وجود آورده است. چرخ گوشت رومیزی مینروا امگا با برخورداری از ویژگی های شاخصی که در ساختار خود به نمایش گذاشته است به خوبی از پس نیاز هر صنعتی که با گوشت سر و کار داشته باشد برمی آید.

اگر بخواهیم چرخ گوشت رومیزی را در بازار داخلی بررسی و به بهترین های آن اشاره کنیم بی شک باید از چرخ گوشت رومیزی الکتروکار نام برد که در رقابت با همتاهای خارجی خود توانسته جزو بهترین ها باشد. چرخ گوشت صنعتی رومیزی الکتروکار با الگوبرداری از تولیدات شرکت مینروا امگا و آنالیز دقیق چرخ گوشت رومیزی مینروا امگا توانسته محصولات خود را به سطح استانداردهای جهانی نزدیک کند و بازار داخلی را در تصرف خود دربیاورد. چه بسی که به نسبت محصولات، و با برخورداری از این میزان کیفیت و قدرت، قیمت چرخ گوشت رومیزی الکتروکار بسیار مناسب تر باشد. البته در این میان از برندی چون چرخ گوشت رومیزی چگا نیز نمی شود چشم پوشید.

موارد دسته بندی دیگری چون تک فاز و سه فاز بودن، جنس بدنه چرخ گوشت رومیزی که از استیل یا چدن باشد، یخچال دار یا فاقد یخچال بودن چرخ گوشت رومیزی از انواع دسته بندی چرخ گوشت رومیزی صنعتی می باشد. اندازه تیغه چرخ گوشت رومیزی یکی دیگر از مواردی است که باعث دسته بندی دیگری در چرخ گوشت می شود. شما با توجه به میزان نیاز خود می توانید چرخ گوشت صنعتی رومیزی را در تیغه های 22 و 32 خریدای نمایید. تنوع بسیار در خرید چرخ گوشت رومیزی جدای از مزیت داشتن کار انتخاب را برای مصرف کنندگان کمی دشوار کرده است. البته با در نظر داشتن برخی نکات شما می توانید به راحتی محصول مورد نیاز خورد را خریده و مورد استفاده قرار دهید. نکاتی از قبیل در نظر داشتن میزان کارایی و نیاز خود بدین معنی که اگر شما نیازمند چرخ کردن و تولید مقدار زیادی گوشت می باشید، قطعا می باید دست به انتخاب چرخ گوشت رومیزی قدرتمندتر و با خروجی بیشتر بزنید و در غیر این صورت یک انتخاب معمولی داشته باشد.

دقت به نوع و قدرت موتور چرخ گوشت یکی دیگر از نکات مورد توجه می باشد. در اینجا برای بیان بهتر این موضوع جا دارد تا به انواع موتور چرخ گوشت اشاره داشته باشیم. چرخ گوشت رومیزی صنعتی در دو نوع چرخ گوشت رومیزی تسمه ای و چرخ گوشت رومیزی گیربکسی تولید می شود که موتور گیربکسی از برخی مزایای قابل توجهی برخوردار است که مورد استقبال بیشتر کاربران قرار می گیرد. چرخ گوشت گیربکسی رومیزی در حین کار لرزش و صدای کمتری ایجاد می کند، بسیار نرم تر کار کرده و امکان کار در مدت زمان طولانی تری را نیز برای مصرف کننده فراهم می کند.

داشتن سیستم چرخش معکوس دیگر نکته قابل توجه هنگام خرید چرخ گوشت رومیزی می باشد. کارایی این قابلیت در مواقعی می باشد که گوشت در گلویی چرخ گوشت گیربکسی رومیزی گیر کرده باشد. در این حالت تیغه با تغییر جهت و چرخش به صورت معکوس به حل مشکل می پردازد. ظرفیت خروجی چرخ گوشت صنعتی رومیزی نیز از موارد مهم است و در واقع اصلی ترین نکته خرید چرخ گوشت رومیزی است. چرا که ارتباط مستقیم با میزان کارایی دستگاه برای کاربر دارد. این خروجی در چرخ گوشت رومیزی بر حسب کیلوگرم در مدت زمان یک ساعت مشخص می شود.

تیغه و پنجره استفاده شده در چرخ گوشت نیز مهم است. معمولا تیغه و پنجره های چرخ گوشت رومیزی در برندهای مختلف تولید می شود که یکی از برندهای مطرح، تیغ و پنجره فاپاتولز ایتالیا است. و بعد از آن می شود به سالوادور ایتالیا، چگا و سالوادور چین اشاره کرد. با توجه به قیمت چرخ گوشت رومیزی قطعا کاربر علاقه چندانی به خراب شدن آن و یا تعمیر چرخ گوشت صنعتی رومیزی نخواهد داشت؛ بنابراین برای اینکه با چالش های اینچنینی روبرو نشوید بهتر است هنگام کار با چرخ گوشت رومیزی صنعتی به نکاتی چند توجه داشته باشید. سعی کنید ابتدای خرید و استفاده از چرخ گوشت رومیزی دستگاه خالی کار نکند چرا که باعث کند شدن تیغه و پنجره خواهد شد. در نظر داشته باشید که برای هر پنجره از تیغه ی مناسب آن استفاده کنید زیرا در چرخ گوشت گیربکسی رومیزی تیغه با پنجره ریگلاژ شده و این جابجایی تیغه را کند و در کار چرخ گوشت اختلال ایجاد خواهد کرد. دقت داشته باشید که برای چرخ کردن پیاز از یک تیغه و پنجره به صورت جداگانه استفاده نمایید زیرا اب پیاز باعث کندی تیغه و پنجره چرخ گوشت رومیزی خواهد شد. هنگام کار با چرخ گوشت رومیزی اگر متوجه کم شدن نور چراغ ها شدید بدین معنی است که آمپر برق شما پایین می باشد و می تواند آسیب جدی به موتور چرخ گوشت وارد کند. پس از اتمام کار تمامی قطعات قابل شستشو را تمیز کنید تا احتمال رشد میکروب روی آن ها را از بین ببرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()