021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 22 تير 1395 در ساعت 36 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کالباس بر براکس تیغه آلمانی یکی از دستگاه هایی می باشد که تراز ایران در سبد کالای خود قرار داده است ، کالباس بر براکس در سه مدل در حال تولید می باشد ، گروه اول کالباس بر براکس ایرانی می باشد که در ایران تولید می گردد و گروه دیگر کالباس بر براکس می باشد در کشور چین و گروه سوم کالباسبر براکس است که در کشور تایوان مونتاز و تولید می گردد .

این نوع اسلایسر در دو مدل صنعتی و فروشگاهی قابل ارائه می باشد و می توان گفت کالباس بر صنعتی این مدل از دستگاه معرفی شده از کیفیت بی نظیری برخوردار است . قیمت کالباس بر براکس بر حسب کیفیت دستگاه از 5.600.000 تومان تا 9.000.000 تومان تعیین گردیده است .

این دستگاه که در فروشگاه ها موارد استفاده ی بسیاری دارد دارای بدنه ی مقاوم از جنس استنلس استیل و آلومینیوم می باشد که در محیط هایی که از حجم بالای کاری برخوردار هستند نیز کاربرد دارد . قابل به ذکر است که کالباس بر معرفی شده در نمونه ی ایرانی دارای تیغه ی بهرل فولاد آلمان و کالباس بر براکس ساخت آلمان از تیغه ی آلمانی تولید شده است همچنین از مزیت های اسلایسر براکس دسترسی آسان به قطعات و نمایندگی های تعمیر کالباس بر می باشد که در سراسر کشور گسترش پیدا کرده است .

سایت تخصصی اسلایسر با دارا بودن کارشناسان با تجربه و متخصص همه روزه خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد . جهت خرید کالباس بر و اطلاع از به روز ترین قیمت کالباس بر با کارشناسان ما در تماس باشید تا با مشاوره ی رایگان شما را در خریدی بهتر راهنمایی نمایند .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()