021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

آبمیوه گیری البرز ماشین

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

آبمیوه گیری البرز ماشین، پیشنهاد ماست برای شما که می خواهید به راحتی از آبمیوه طبیعی استفاده کنید. این تولید داخلی، در دو مدل با عنوان آب انار گیری و آب پرتقال گیری، در بازار موجود است که هر دو مدل آن دارای کیفیت بالایی می باشند. اگر چه این دو دستگاه با این نام معروف شده اند، اما می توان برای گرفتن آب میوه های مشابه هم از آنها استفاده کرد. مزیت چشم گیر این دستگاه ، که آن را نسبت به بسیاری از محصولات مشابه موجود در بازار، متمایز کرده است، گرفتن آبمیوه طبیعی بدون دخالت دست و تا آخرین قطره، به صورت کاملا اتوماتیک است.

علاوه بر این، سرعت و کیفیت در این دستگاه هم حرف اول را می زند. شما می توانید از نوشیدن عصاره بی نظیر تمامی میوه ها، با کمک این دستگاه لذت  ببرید.

ویژگی های آبمیوه گیری البرز ماشین

قسمت ورودی، یعنی دهانه دستگاه آبمیوه گیری البرز ماشین، طوری طراحی شده است که از تکه های ریز میوه هم برای گرفتن عصاره آن استفاده می شود. چرا که مشکلی برای عبور آنها از دهانه دستگاه وجود ندارد. حال می توان گفت که وجود چنین دستگاهی در تمامی آشپزخانه های بانوان خوش سلیقه  ایرانی، بسیار مفید و کارساز خواهد بود. چرا که به راحتی و آسانی می توانید در زمان کوتاه برای خود و یا پذیرایی از مهمان، آبمیوه طبیعی فراهم کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

همچنین آب پرتقال گیری البرز ماشین، به خاطر بازدهی بالای آن، می تواند برای استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها هم مناسب باشد. چرا که این دستگاه، توان پاسخگویی برای تعداد زیاد و استفاده در این مکان ها را هم دارد. یکی دیگر از مزیت های بارز دستگاه آبمیوه گیری البرز ماشین، که مطمئنا یکی از دغدغه های مهم خانم ها هم به حساب می آید، شستشوی راحت و سریع قطعات آن است. قطعات آبمیوه گیری البرز ماشین به راحتی قابل جدا شدن و شست و شو هستند. همچنین آبمیوه گیری البرز ماشین دارای سبد مخصوصی می باشد که شما می توانید ۸کیلوگرم میوه از قبل شسته شده را در آن قرار دهید.

دستگاه آبمیوه گیری البرز ماشین توان استفاده از برق شهری، یعنی همان ۲۲۰ ولت را دارد. شما می توانید به آسانی از آن در محیط خانه استفاده کنید. جرم این دستگاه آبمیوه گیری البرز ماشین ۵۵ کیلوگرم بوده و دارای ابعاد ۹۰×۴۰×۶۰ سانتی متر است. بنابراین می توانید با در نظر گرفتن حجم و وزن آن، محل مناسبی را برای آن در آشپزخانه و یا هر مکان دیگری که قرار است مورد استفاده قرار گیرد، در نظر بگیرید.

 دستگاه آبمیوه گیری البرز ماشین، می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. این دستگاه در خانه و یا در هر محیط دیگری که می خواهید از آن استفاده کنید، کمک زیادی به شما می کند. اگر نگران جنس بدنه و قطعات داخلی این دستگاه آبمیوه گیری البرز هستید، باید بدانید که بدنه این کالا، استیل و ضد زنگ بوده است. پس به شما این نوید را می دهیم که از دوام آن اطمینان داشته و به راحتی در مورد خرید و استفاده از آن تصمیم بگیرید.

خرید آبمیوه گیری البرز ماشین

تمامی این نکات گفته شده می تواند، بیانگر آن باشد که دستگاه آبمیوه گیری البرز ماشین، یکی از بهترین و جدیدترین دستگاهای آبمیوه گیری موجود در بازار نسبت به قیمت آن است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت ها و فروشندگان معتبر لوازم خانگی نسبت به خرید آنلاین و یا حضوری این دستگاه اقدام نمایید. همان طور که اشاره شد، قیمت این دستگاه نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با خرید آبمیوه گیری البرز ماشین یک وسیله برقی مناسب و کارآمد را به خانه و یا محیط کار خود هدیه کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()