021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

آبمیوه گیری انزو

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

انزو یک برند چینی است که به ساخت وسایل شخصی و خانگی مرغوب و باکیفیت، مشهور است. آبمیوه گیری انزو یکی از تولیدات این شرکت است که در کشورهای مختلف جهان به فروش می رسد. ویژگی های منحصر به فرد آبمیوه گیری انزو باعث شده تا طرفداران مخصوص به خود را داشته باشد. مثلا کمتر آبمیوه گیری می تواند هم آب انواع مرکبات را بگیرد و هم آب میوه هایی مثل انار. به همین دلیل، آبمیوه گیری انزو به یک آبمیوه گیری دوکاره معروف است. از این دستگاه  حتی می توانید به طور همزمان برای گرفتن آب این میوه ها استفاده کنید.

ویژگی های اصلی آبمیوه گیری انزو

آبمیوه گیری انزو از نوع آبمیوه گیری های گیربکسی به شمار می رود. . اصولا دستگاه هایی که به جای استفاده از تسمه، از جعبه دنده یا گیربکس استفاده می کنند، دارای قدرت بسیار بیشتری می باشند. به همین دلیل با آبمیوه گیری دوکاره انزو می توانید حدود 95 درصد آب میوه را بگیرید که در نوع خود یک رکورد به حساب می آید. برای به دست آوردن این رکورد آبمیوه گیری انزو از روش پرسینگ در گرفتن آب میوه ها استفاده می کند.

همچنین تولید سر و صدای بسیار کم از جمله خصوصیت های دیگر دستگاه به شمار می رود. این خصوصیت هم در کافی شاپ ها و مکان های شلوغ و پر رفت و آمد، ویژگی ممتازی به شمار می رود. تمام این ویژگی ها در کنار هم آبمیوه گیری انزو را به یک دستگاه رده بالا و باکیفیت تبدیل نموده است.

جالب است بدانید که برند انزو تمام سعی و تلاش خود را برای تولید یک مدل، بله فقط و فقط یک مدل از آبمیوه گیری، نموده است. یعنی آبمیوه گیری انزو اگر چه فقط یک نمونه است، ولی واقعا باید گفت که تقریبا یک نمونه عالی و باکیفیت است. برخی خصوصیات دیگر آبمیوه گیری انزو را در ذیل با هم مرور می کنیم.

برخی از ویژگی های دیگر آبمیوه گیری انزو

بدنه این دستگاه از استیل ضدزنگ است. استیل ضد زنگ فلزی است که دوام بسیار زیادی دارد و معمولا در دستگاههایی که تماس مداوم و مستقیم با آب و انواع مایعات دارند، به کار می رود. همچنین تمام قطعات مکانیکی دستگاه قابل جداسازی و نظافت جداگانه هستند. دهانه ورودی این آبمیوه گیری می تواند پرتقال یا انارهایی تا قطر 90 میلی متر یا 9 سانتی متر را از خود عبور دهد.

آب میوه گیری انزو از فناوری پرسینگ بهره می برد. یعنی تمام آبِ میوه را تا قطره آخر می گیرد. این قدرت بالا، آبمیوه گیری انزو را در رده آبمیوه گیری های صنعتی جای می دهد. البته که می توانید در صورت نیاز در خانه و آشپزخانه هم از این دستگاه استفاده کنید. مخصوصا که علی رغم قدرت بالای آن ابعاد آن نسبتا کوچک است و فضای نسبتا کمی را اشغال می کند. ابعاد این دستگاه 60*30*40 سانتی متر است که برای دستگاهی با این کیفیت و قدرت اصلا زیاد نیست. قدرت این دستگاه 0.26 اسب بخار است که قدرت بالایی برای یک آبمیوه گیری به حساب می آید. البته وزن این دستگاه به چهل کیلوگرم می رسد. به همین دلیل بهتر است چه در خانه و چه در مغازه، مکان ثابتی برای این دستگاه در نظر گرفته شود تا نیاز به جابجایی مستمر نداشته باشد.

خرید آب میوه گیری انزو

گفتنی ها را تقریبا گفتیم. فقط این را هم بدانید که آبمیوه گیری انزو یک مدل است. آبمیوه گیری دو کاره Enzo مدل 2000E-1. یعنی اینکه لازم نیست برای پیداکردن انواع مختلف این برند بازار را بچرخید و به سختی انتخاب کنید. ویژگی های اصلی این دستگاه را در بالا عنوان کردیم. این دستگاه در بسیاری از فروشگاههای معتبر به صورت حضوری و اینترنتی عرضه می شود. در صورتی که به دستگاه آبمیوه گیری با خصوصیات فوق احتیاج دارید، به راحتی می توانید آن را از فروشگاههای معتبر خریداری نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()