021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه میلک شیکر

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

نوشیدنی های بر پایه شیر را میلک شیک می گویند و دستگاه سازنده این گونه نوشیدنی ها، میلک شیکر نام دارد. گاهی به این دستگاه، میلک شیک ساز هم گفته می شود. دستگاهی ظریف که وزن نوع خانگی آن به ندرت به 10 کیلوگرم می رسد. ارتفاع این دستگاه هم اگر چه متفاوت، ولی بین 30 تا 40 و گاهی هم 50 سانتی متر است. البته نمونه های تجاری آن، هم وزن و هم اندازه بزرگتری دارند.

آشنایی با دستگاه میلک شیکر

به طور کلی، این دستگاه نمای ظاهری زیبایی دارد و استفاده بجای آن در مغازه می تواند زیبایی و شیکی خاصی به مغازه ببخشد. جنس بیشتر دستگاه های میلک شیکر از استیل است. هرچند انواع آلومینیومی آنها هم وجود دارد. گاهی هم، جنس آنها ترکیبی از آلیاژها و فلزهای مختلف است. با این وجود در حالت کلی، استیل ضد زنگ بهترین و پلاستیک پایین ترین جنس آن را تشکیل می دهد. ذکر این نکته هم لازم است که حتی انواع پلاستیکی آن ها بسته به نوع پلاستیک متفاوت هستند و در بین آنها مدل های مرغوب هم یافت می شود. با وجود این، جنس لیوان این دستگاه غالبا از استیل است، تا مانع گرم شدن سریع مواد داخل آن شود.

کاربرد دستگاه میلک شیکر

در واقع وظیفه دستگاه میلک شیکر، غلظت دادن به شیر و نوشیدنی های شیری است. این دستگاه، جزء میکسرها به حساب می آید. اما جزء آن دسته از میکسرهایی است که شدیدا توصیه می کنیم، برای هم زدن موادی غیر از مایعات و نیمه جامدات از آن استفاده نکنید. دستگاه میلک شیکر دستگاه ظریفی است که توانایی شکستن اجسام حتی نه چندان محکم را هم ندارد. در واقع توان دستگاه های میلک شیکر معمولا از 65 وات شروع می شود. اگر چه برخی از مدل های پیشرفته آن تا 900 وات هم قدرت دارند. اما ظرافت قطعات دستگاه به گونه ای است که تاکید می کنیم به هیچ وجه نباید برای هم زدن و شکستن مواد جامد محکم، از آن استفاده شود. همچنین توجه داشته باشيد، بالا بودن توان دستگاه نشان دهنده کیفیت بالاتر آن نیست و توان دستگاه فقط یکی از فاکتورهای کیفیت به حساب می‌آید.

از سوی دیگر، شاید از بیشتر مخلوط کننده ها و میکسرها بتوانیم گاهی به جای هم استفاده کنیم. ولی میلک شیکر میکسری است که فقط یک کار، انجام می دهد. البته این یک کار را می تواند به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

انواع دستگاه میلک شیکر

دستگاه میلک شیکر به دو گروه خانگی و تجاری تقسیم می شود. نوع خانگی آن کوچک تر و معمولا دارای یک یا دو لیوان، با ظرفیت معمول 700 میلی لیتر می باشد. اما در انواع تجاری گاهی 5 یا 6 لیوان در کنار دستگاه وجود دارد. این لیوان ها در نمونه های به روزتر، مدرج هستند. بسیاری از نمونه های تجاری دستگاه میلک شیکر دارای پایه می باشند، که این پایه ها به دستگاه در حین استفاده، ثبات بیشتری می دهد. معمولا قطعات مختلف دستگاه چه نوع خانگی و چه نوع تجاری، قابلیت جدا شدن دارند. این خصوصیت برای سهولت در شستن و تمیز کردن قطعات  ضروری می رسد.

خرید دستگاه میلک شیکرمیلک

در انتخاب مدل مناسب دستگاه میلک شیکر، همه چیز بستگی به شما دارد. مدل های مختلفی از دستگاه میلک شیکر در بازار موجود است که امکانات، قابلیت ها و قیمت های آن ها مختلف هستند. ولی  قیمت دستگاه میلک شیکر مسلما با خصوصیاتی که گفته شد، ارتباطی مستقیم دارد. مسلما انواع تجاری آن با توجه به ویژگی ها و قابلیت های بهتری که دارند، گران تر هستند. اما شما باید ببینید به کدام یک بیشتر نیاز دارید. برندها و مدل های مختلف آن را هم در نظر داشته باشید و سپس انتخاب کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()