021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

سبزی خردکن سبزیران

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

سبزی خردکن سبزیران برترین برند سبزی خردکن در بازار می باشد ، سبزی خرد کن سبزایران در دو مدل سبزی خردکن خانگی سبزیران و سبزی خردکن صنعتی سبزیران قابل انتخاب است ، دسته بندی دیگری نیز می توان برای سبزی خرد کن صنعتی سبزایران در نظر گرفت شامل سبزی خردکن بشقابی سبزیران و سبزی خردکن سطلی سبزیران است .

نمایندگی سبزی خردکن سبزیران با معرفی انواع سبزی خردکن سعی در معرفی دستگاه های با کیفیت و ارزشمند سبزایران است در هر منزل و فروشگاه سبزی خردکنی نیاز است کی از این محصولات خریداری شوند زیرا قطعات به خصوص تیغه فولاد استیل سبز ایران از بهترین و با کیفیت ترین مواد تهیه و تولید شده اند که بی شک انتخاب هر کاربری برای تجهیز آشپزخانه ی فروشگاه خواهد بود ، مگر دغدغه ی قیمت سبزی خردکن سبزیران موجب عدم خرید این دستگاه باشد که سبزیران در تلاش است تا با کمترین قیمت برای کابران این شرایط را ایجاد نماید تا از لذت استفاده ی سبزی خردکن سبزی خردکن سبز ایران را تجربه نمایند .

در گروه سبزی خردکن خانگی سبز ایران ، عملکرد سبزی خردکن سطلی است که به صورت کیلویی در مدل های سبزی خردکن سبزیران مدل خزر 1 کیلویی ، سبزی خردکن سبزیران مدل مرجان 2 کیلویی ، سبزی خردکن دولوکس سبزایران 3 کیلویی ، سبزی خردکن مهتاب 3 کیلویی سبزیران ، سبزی خردکن 4 کیلویی عقاب سبز ایران است .

در گروه سبزی خردکن صنعتی سبزیران ، علمکرد سبزی خردکن به سطلی و بشقابی است که به صورت کیلویی تعیین می گردد و شامل سبزی خردکن 5 کیلویی مارال سبزیران ، سبزی خردکن 5 کیلویی کاسپین سبز ایران ، سبزی خردکن 5 کیلویی فوکو سبزیران ، سبزی خردکن 7 کیلویی آریان سبز ایران ، سبزی خردکن سطلی 10 کیلویی اتم سبزیران می گردد .

سبزی خردکن سبزیران مطرح ترین برند در صنعت سبزی خردکن خانگی و سبزی خردکن صنعتی به شمار می رود که برای نیاز های مختلف سبزی خردکن 1 کیلویی ، سبزی خرد کن 2 کیلویی ، سبزی خردکن 3 کیلویی ، سبزی خردکن 4 کیلویی ، سبزی خردکن 5 کیلویی ، سبزی خردکن 7 کیلویی و سبزی خردکن 10 کیلویی و سبزی خردکن بشقابی طراحی نموده است ، برای خرید سبزی خردکن سبزایران به توجه به نیاز و کاربری دستگاه مورد نظر با کارشناسان ما مشاوره نمایید .

سبزی خردکن سبزیران

سبزیران را می توان بزرگترین تولیدکننده سبزی خردکن در ایران دانست. تولید سبزی خردکن در انواع مختلف سطلی و بشقابی، به همراه انواع لوازم جانبی مرتبط با آن، گواه این مطلب است. البته اگر بخواهیم سبزی خردکن های سبزیران را دسته بندی کنیم، شاید بهترین دسته بندی بر اساس ظرفیت آنها باشد. در این صورت سبزی خردکن سبزیران به سه دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شود. مسلما انواع نیمه صنعتی و صنعتی سبزی خردکن سبزیران دارای قدرت بیشتر و ظرفیت مخزن بالاتری هستند. برای مثال بعضی از مدل های آن می تواند در یک ساعت حدود 70 کیلوگرم انواع سبزی را خرد کند. بدنه بعضی از  انواع صنعتی و بزرگ سبزی خردکن سبزیران برای سهولت جابجایی، قابلیت استقرار روی چرخ های مخصوص را هم دارد.

انواع تیغه سبزی خردکن، کاسه نمد نیمه صنعتی و شفت صنعتی  با کیفیت بالا از جمله محصولات جانبی دیگری است که توسط برند سبزی خردکن سبزیران تولید و عرضه می شود.

خصوصیت های سبزی خردکن سبزیران

خصوصیات منحصر به فرد سبزی خردکن سبزیران آن را در زمره برترین برندهای سبزی خرد کن، قرار داده است. گنجایش متفاوت مخزن ، بدنه استیلی ضخیم و محکم، مخزن آلومینیومی مقاوم، توان بالای دستگاه و تیغه ضد زنگ، از دیگر خصوصیات سبزی خردکن سبزیران است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند. البته سنگ تیزکننده تیغه ها، از جمله لوازم جانبی است که به صورت رایگان همراه این دستگاه عرضه می شود. توصیه می شود هر موقع احساس کردید تیغه های سبزی خردکن سبزیران کند شده اند، از این سنگ برای تیزکردن مجدد آن ها استفاده نمایید. همچنین کف گیر مخصوص این دستگاه هم جزء وسایل جانبی و همراه این دستگاه به شمار می رود.

تیغه های سبزی خردکن سبزیران از نوع تیغه های دو لبه است که باعث افزایش سرعت و کیفیت دستگاه می شود. همچنین می توان جهت چرخش این تیغه ها را طبق سلیقه خود (هم جهت یا مخالف) حرکت عقربه های ساعت) تنظیم نمود.

حتی درب این دستگاه هم از پیرکس نشکن است. ضمانت و خدمات پس از فروش را هم به این خصوصیات اضافه کنید.

 تمام قطعات این دستگاه به راحتی قابل جدا شدن هستند. این امر شست و شو و نظافت دستگاه را بسیار راحت کرده است.

نکاتی در خصوص نحوه کار با سبزی خردکن سبزیران

  • همان طور که ابتدا عنوان شد، گنجایش مخزن سبزی خردکن سبزیران، متفاوت است. اما در نظر داشته باشید هنگام کار کردن با این دستگاه، حداکثر نصف گنجایش مخزن از سبزی پر شود. چرا که حجم سبزی خرد شده از سبزی سالم بیشتر است.
  • پس از خرد شدن سبزی باید با کاردک مخصوص، سبزی خردشده از دستگاه را بیرون آورد.
  • حتما پس از هر بار استفاده، مخزن را جدا کرده و تمیز بشویید تا از تجمع تکه های سبزی روی مخزن جلوگیری شود.
  • می توانید به وسیله سبزی خردکن سبزیران میوه ها و سبزیجاتی همچون هویج، کلم، فلفل دلمه، و حتی سیب زمینی و همچنین انواع مغزهای خوراکی را هم خرد کنید. اما از خردکردن میوه های آبدار و مرکبات و صیفی جات از هر نوع در این دستگاه به شدت خودداری کنید. چرا که در این صورت احتمال نفوذ آب به قطعات الکتریکی و خراب شدن آنها وجود دارد.
  • حتما پس از استفاده طولانی مدت چند ساعته از این دستگاه، چند دقیقه ای به آن استراحت دهید.
  • قیمت سبزی خردکن سبزیران از جمله مواردی است که توجه همه را به خود جلب می کند. سبزی خردکن سبزیران با وجود کیفیت بالای خود، قیمت مناسبی دارد.
  • برخی مدل های سبزی خردکن های سبزیران برای ایمنی بیشتر، به میکروسویچ مجهز شده اند. این قطعه باعث می شود به محض اینکه حین انجام کار، نیرویی برای بلند شدن ناگهانی به دستگاه وارد شود، موتور دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود.

سبزی خردکن سبزیران در ابعاد و وزن های مختلف تولید می شود و شما می توانید سبزی خردکن مورد نظر خود را از بین مدل های مختلف این شرکت انتخاب کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()