021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

مخلوط کن آلفا میکس

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

در بسیاری از موارد، مخصوصا در بحث وسایل الکترونیکی، برندهای ژاپنی همیشه کیفیت را به یاد می آورند. این را گفتیم تا یادآوری کنیم، مخلوط کن آلفا میکس یک مخلوط کن ژاپنی است. بسیاری، مخلوط کن را یک دستگاه همه کاره می دانند. اکنون اگر این دستگاه همه کاره، ژاپنی باشد، شاید تمام شک و تردیدها برای یک خرید با کیفیت در صورت نیاز برطرف می شود.

البته مخلوط کن آلفامیکس مانند بسیاری از دستگاههای دیگر انواع مختلفی دارد. در حال حاضر سه نوع از مخلوط کن های این برند در بازار موجود است، که اگر چه هر سه مدل در جایگاه بالایی از نظر کیفیت قرار دارند، اما ظرفیت یکی از این سه مدل با دو تای دیگر، متفاوت است.

مخلوط کن 2.5 لیتری آلفامیکس

مخلوط کن 2.5 لیتری آلفامیکس را می توان یک مخلوط کن خانگی رومیزی میان رده به حساب آورد. مخلوط کنی که تمام توقعات یک خانه و آشپزخانه و حتی رستوران متوسط را برآورده می کند.

وزن 10 کیلوگرمی برای یک مخلوط کن وزن مناسبی است. مخصوصا اگر با این وزن، قدرتی معادل 1680 وات داشته باشد. تیغه حرفه ای و قدرتمند استیل آن، به راحتی انواع گوشت و سبزیجات را خرد می کند. حتی می توانید از این دستگاه برای خردکردن یخ هم استفاده کنید. ویژگی دیگر این مخلوط کن، قابلیت تنظیم سرعت آن است. نحوه عملکرد آن هم مکانیکی است. یعنی می توانید هر زمان که تشخیص دادید، قطعات آن را جدا کرده و بشویید. شیشه مخلوط کن هم مانند بدنه آن، از مواد باکیفیت و نشکن ساخته شده است. مخلوط کن 2.5 لیتری آلفامیکس با برق شهری 220 ولت کار می کند.

همانطور که عنوان شد تمام این خصوصیت ها دست به دست هم داده تا مخلوط کن 2.5 لیتری آلفامیکس یک انتخاب فوق العاده برای خانه و خانواده باشد. حتی قیمت این دستگاه هم علی رغم خارجی بودن خیلی بالا نیست و نسبت به انواع مشابه خارجی قیمت بسیار پایینی دارد. اگر چه حجم کامل دستگاه 2.5 لیتر است اما برای کارایی بیشتر بهتر است دو لیتر از حجم دستگاه حین استفاده پر شود.

به سراغ مدل های 4 لیتری مخلوط کن آلفامیکس می رویم.

مخلوط کن های 4 لیتری آلفامیکس

کمتر مخلوط کن باکیفیتی را می توان یافت که 4 لیتر گنجایش داشته باشد. مدل های 4 لیتری مخلوط کن آلفامیکس دارای قدرت فوق العاده ای  هستند. ظرفیت 4 لیتر برای یک مخلوط کن، یعنی این دستگاه، یک دستگاه مخلوط کن صنعتی است. البته حتی بسیاری از مخلوط کن های صنعتی هم دارای این ظرفیت نمی باشند. مخلوط کن های 4 لیتری آلفامیکس دو مدل هستند. یکی از این مدل ها دارای کاور است و مدل دیگر آن بدون کاور می باشد. منظور از کاور پوششی شیشه ای است که روی دستگاه را می پوشاند.

مسائل ایمنی و بهداشتی به کنار، اما این کاور حین کار نقش عایق صدا را دارد. اگر چه انواع مخلوط کن های آلفامیکس جزء مخلوط کن های بی صدا به شمار می روند، اما واقعا مخلوط کن آلفامیکس کاوردار کمترین حجم صدا در حین کار را از خود بروز می دهد. جنس پارچ این دستگاه از پلی کربنات نشکن است. حجم کامل دستگاه هم 4.2 لیتر است که پیشنهاد می شود، برای بازدهی بهتر از همان 4 لیتر استفاده شود. نمایشگر دیجیتالی، و دکمه های لمسی، ظاهری جذاب و مدرن را به این دستگاه بخشیده اند. مخلوط کن آلفامیکس از فناوری Wave Action بهره می برد که با ایجاد موج مخصوص، عمل مخلوط کردن را به نحو احسن انجام می دهد.

خرید مخلوط کن آلفامیکس

از ظرفیت و وجود کاور در یکی از مدل های مخلوط کن آلفامیکس که بگذریم، باید بگوییم خصوصیات اصلی هر سه مدل یکسان هستند. اما طبیعی است که هم ظرفیت و هم کاور می توانند نقش مهمی را در بالابردن قیمت دستگاه ایفاء نمایند. شما باید دستگاه را بر اساس خصوصیات مورد نظر خود خریداری نمایید. مثلا اگر سر و صدای کمتر برایتان بسیار اهمیت دارد، نوع کاوردار را پیشنهاد می کنیم. هرچند به طور کلی هر سه دستگاه حین کار سر و صدای زیادی ایجاد نمی کنند. برای مصرف خانگی هم ما نوع 2.5  لیتری مخلوط کن آلفامیکس را پیشنهاد می نماییم. با این وجود حتما دستگاه مورد نیازتان را از فروشگاهها و سایت های معتبر خریداری نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()