021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

چرخ گوشت براکس

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

چرخ گوشت های امروزی با چرخ گوشت های گذشته زمین تا آسمان فرق کرده اند. چرخ گوشت امروزی بر خلاف دستگاه ترسناک گذشته، تبدیل به وسیله ای ایمن و دوست داشتی و کار راه انداز شده است. مخصوصا اگر چرخ گوشت براکس باشد.

حتما با برند براکس آشنا هستید. برندی معتبر و نام آشنا در زمینه تولید لوازم آشپزخانه ای. همچنین براکس انواع تولیدات شرکت های معتبر جهانی در این زمینه را وارد و عرضه می نماید. براکس این بار مفتخر است محصولی جدید را به شما معرفی کند. چرخ گوشت براکس.

 چرخ گوشت براکس از جمله محصولات مهم براکس به حساب می آید. چرخ گوشت های براکس از نظر عرضه، به سه گروه تقسیم می شوند. نمونه های اول دستگاه هایی هستند که توسط شرکت فیمار ایتالیا تولید شده و به وسیله براکس عرضه می شوند. این نمونه ها در واقع ایتالیایی هستند. ایتالیا قطب تولید چرخ گوشت در جهان است. شرکت فیمار ایتالیا این چرخ گوشت را تولید و برند براکس، آن را وارد و عرضه می نماید. به همین دلیل این دستگاه، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

بعضی از محصولات چرخ گوشت شرکت براکس، توسط فاما تولید می شوند. فاما نیز جزء شرکت های معتبر ایتالیایی در زمینه تولید انواع چرخ گوشت است.

نمونه سوم دستگاه های چرخ گوشت براکس، جزء تولیدات همین برند به حساب می آیند. برندی معتبر و جهانی در زمینه تولید و عرضه محصولات آشپزخانه ای. بازدهی بالا، کاربری آسان، قدرت موتور فوق العاده و مصرف کم برق از جمله  ویژگیهای چرخ گوشت براکس به حساب می آیند.

اگر می خواهید با چرخ گوشت های براکس بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

ویژگی های چرخ گوشت براکس

براکس یک برند معتبر ایرانی است که همپا و در برخی موارد، بالاتر از بسیاری نمونه های خارجی حرکت می کند. چرخ گوشت براکس نمونه بارزی برای این ادعا است.

مدل های رومیزی چرخ گوشت براکس برای استفاده در خانه بی نظیر هستند. ظاهر کوچک و جمع و جور آن ها، نمای زیبایی به خانه می بخشد. براکس اگر چه چرخ گوشت کوچکی به نظر می رسد، اما ظرفیت و قدرت بالایی دارد.

چرخ گوشت رومیزی براکس، با قدرت 850 وات، می تواند 100 کیلوگرم گوشت را فقط در یک ساعت چرخ کند.

استیل ضد زنگ، جنس اکثریت قطعات انواع چرخ گوشت براکس را تشکیل می دهد. بدنه داخلی و خارجی چرخ گوشت های براکس هم، از آلومینیوم آنودایز ساخته شده که در مقابل رطوبت و زنگ مقاومت فوق العاده ای دارد. این خصوصیت باعث می شود تا قطعات چسبنده گوشت داخل دستگاه باقی نماند و از بروز برخی مشکلات بهداشتی پس از چرخ کردن گوشت جلوگیری شود. همچنین جنس تیغه های دستگاه از نوع تیغه های تیز شونده هستند که کیفیت بالایی دارند. مساله بعدی ظرفیت و توانایی چرخ گوشت براکس است.

سیستم به کار رفته در موتور الکتریکی بسیاری از چرخ گوشت های براکس از نوع گیربکسی است که قدرت بسیار بالایی دارد. موتورهای گیربکسی به صورت کلی بسیار قدرتمندتر از انواع موتورهای تسمه ای هستند. نحوه کار کردن دستگاه های چرخ گوشت با موتورهای گیربکسی هم بسیار نرم تر از انواع دیگر هستند. همچنین چرخ گوشت براکس قابلیت کارکردن چندین ساعت به صورت مداوم را دارد.

خرید چرخ گوشت براکس

براکس این قدر به تولیدات خود اطمینان دارد که انواع چرخ گوشت های خود را با ضمانت حداقل یک ساله و خدمات پس از فروش حداقل 10 ساله عرضه می نماید. قیمت انواع چرخ گوشت براکس هم، کاملا مناسب و مقرون به صرفه است.

چرخ گوشت براکس را می توانید از فروشگاه های معتبر لوازم خانگی چه به صورت حضوری و چه اینترنتی سفارش دهید. فقط قبل از سفارش و خرید نمونه مناسب و مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ادامه مطلب ˅
8 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()