021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

چرخ گوشت سبزیران

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

شرکت فروزان صنعت نوبنیاد با نام تجاری سبزیران، سال هاست که به عنوان یک برند معتبر ایرانی در تولید تجهیزات آشپزخانه ای فعالیت دارد. یکی از تولیدات این شرکت چرخ گوشت است. چرخ گوشت سبزیران یک تولید داخلی با مشخصات قابل توجه است که می تواند در هر خانه و آشپزخانه ای مورد استفاده قرار گیرد. عموما چرخ گوشت ها، به دو نوع تسمه ای و گیربکسی تقسیم می شوند که انواع تسمه ای قیمت کمتری دارند.  چرخ گوشت سبزیران از نوع چرخ گوشت های تسمه ای است . در ذیل با چرخ گوشت سبزیران مدل 32 بیشتر آشنا می شویم.

چرخ گوشت سبزیران مدل 32

چرخ گوشت سبزیران مدل 32 یک چرخ گوشت با برند ایرانی است که قابلیت های ویژه ای دارد. تیغه های 32 سانتی متری آن باعث شده به این نام معروف شود. تیغه هایی که به کمک ماردون فلزی، عمل چرخ کردن گوشت را به راحتی انجام می دهند. نوع موتور آن از نوع تسمه ای است وقدرت دستگاه، معادل 2 اسب بخار است. این یعنی اینکه به راحتی می تواند انواع گوشت های منجمد و یخ زده را هم چرخ کند. از سوی دیگر جنس آلومینیومی بدنه و قطعات استیل آن باعث می شود مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی داشته باشد. بازدهی این دستگاه 300 کیلوگرم در ساعت است که برای این دستگاه قابل قبول است.

همچنین تیغه های این دستگاه، قابلیت چرخش معکوس را هم دارند که مزیت خوبی به حساب می آید. در صورت نیاز، قطعات این دستگاه را به راحتی می توان باز نمود. این قابلیت، شست و شوی دستگاه و قطعات آن را آسان نموده است. البته نباید چرخ های تعبیه شده برای جابجایی این چرخ گوشت را هم نادیده گرفت. خصوصیت بعدی اینکه می توان هم از برق تک فاز و هم برق سه فاز، به عنوان منبع انرژی این چرخ گوشت استفاده کرد. به عبارت دیگر چرخ گوشت سبزیران مدل 32 هم استفاده خانگی و نیمه صنعتی دارد و هم می شود از آن استفاده صنعتی نمود. مصرف برق چرخ گوشت سبزیران در هر دو حالت بسیار پایین است.

علاوه بر تمام خصوصیت های فوق، این چرخ گوشت، دارای خصوصیت منحصر به فردی است که در کمتر چرخ گوشتی یافت می شود و آن اینکه این دستگاه، علاوه بر گوشت قابلیت چرخ کردن بسیاری از مواد دیگر را هم دارد. پیاز و سیب زمینی و گوجه فرنگی از موادی هست که می توان آن ها را در چرخ گوشت سبزیران چرخ نمود.

چرخ گوشت سبزیران از مدل های ایستاده چرخ گوشت به شمار می رود که معمولا انواع صنعتی و نیمه صنعتی چرخ گوشت، به این شکل ساخته می شوند. ارتفاع این چرخ گوشت 110 سانتی متر است.

با توجه به ویژگی های فوق، باید بگوییم چرخ گوشت سبزیران مناسب خانه و قصابی ها و رستوران های کوچک و متوسط به بالا می باشد.

خرید چرخ گوشت سبزیران

مطالب زیادی در مورد چرخ گوشت سبزیران گفتیم. خصوصیاتی که هر کدام از آن ها در جای خود مهم و کاربردی هستند. اما شاید مهمترین خصوصیت دستگاه، قیمت بسیار مناسب آن نسبت به انواع مشابه است. چرخ گوشت سبزیران، یک تولید داخلی است و به همین دلیل خیلی تحت تاثیر نوسانات ارزی و بازاری قرار نمی گیرد. علاوه بر این، تسمه ای بودن موتور آن، باعث شده تا قیمت ارزان تری از حد معمول داشته باشد. اگر به دنبال یک چرخ گوشت با خصوصیت ها و کیفیت متوسط به بالا هستید، چرخ گوشت سبزیران می تواند بهترین گزینه باشد. همچنین با توجه به اینکه این دستگاه، توسط یک برند داخلی تولید شده است، ضمانت و خدمات پس از فروش این دستگاه، بسیار در دسترس تر هستند. خیلی راحت می توانید به فروشگاه ها و سایت های معتبر مراجعه و این محصول را سفارش دهید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()