021-6123
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

چرخ گوشت صنعتی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

چرخ گوشت صنعتی در مدل چرخ گوشت رومیزی و چرخ گوشت ایستاده قابل انتخاب می باشد ، بهترین چرخ گوشت را می توان به دو دسته تقسیم نمود که شامل بهترین چرخ گوشت ایرانی و بهترین چرخ گوشت خارجی می باشد ، در میان چرخ گوشت خارجی می توان چرخ گوشت ایتالیایی امگا و مینروا را برترین چرخ گوشت معرفی نمود به گونه ای که تولیدات مینروا و امگا به سراسر جهان صادر می گردد و در اکثر کشور های جهان نمایندگی چرخ گوشت امگا مینروا در حال فعالیت بوده تا بتواند بالاترین سطح پشتیبانی و تامین قطعات و تعمیرات چرخ گوشت امگا مینروا را ارائه دهد این برای یک برند برای موفقیت بسیار اهمیت دارد .

در مورد چرخ گوشت ایرانی نیز ، چرخ گوشت الکتروکار نام ایران و ایرانی را با افتخار معرفی می نماید به گونه ای که تولیدات چرخ گوشت الکتروکار توسط تمدن نژاد به کشور های اطراف نیز صادر می گردد و دلیل اصلی محبوبیت چرخ گوشت ایرانی الکتروکار ، قیمت چرخ گوشت الکتروکار که واقعا ایده ال و بسیار مناسب تعیین شده و همچنین کیفیت دستگاه با داشتن قیمت بسیار مناسب آن است ، چرخ گوشت الکتروکار با در نظر داشتن طراحی و ساختار چرخ گوشت امگا مینروا دستگاه های خود را تولید نموده و سعی داشته تا برای هم وطنان خویش ، چرخ گوشت طرح امگا و مینروا را با نزدیک کردن کیفیت و کارایی به دستگاه های امگا مینروا با قیمت بسیار مناسب ارائه نماید .

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت را حتما می شناسید. همان وسیله ای که در گذشته به شدت ما را از آن می ترساندند. خیلی از کودکان جرات نزدیک شدن به این نیمه هیولا را نداشتند. با این وجود باز هم، هر از چند گاهی خبری در مورد حادثه آفرینی آن برای بچه ها منتشر می شد. اما امروزه خیلی چیزها تغییر کرده اند. چرخ گوشت ها هم همینطور. چرخ گوشت های امروزی تبدیل به یک وسیله دوست داشتنی و ایمن در بسیاری از خانه ها تبدیل شده اند. البته هنوز هم بچه ها نباید خیلی به آن نزدیک شوند. ما در این مبحث به چرخ گوشت خانگی کاری نداریم. می خواهیم مشخصات و کاربرد چرخ گوشت صنعتی را بیان کنیم

کاربرد چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی همان چرخ گوشت خانگی است با ابعاد بزرگتر و کارکرد بیشتر. مسلم است وقتی وسیله ای بزرگتر می شود در محل های بزرگتر هم مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه معمولا در رستوران های بزرگ، فست فودی ها، و مراکز تجاری کاربرد دارد. البته این دستگاه، علاوه بر اینکه می تواند حجم و مقدار بیشتری از گوشت را چرخ کرد قابلیت ترکیب گوشت با برخی مواد، برای ساخت انواع فراورده های گوشتی را هم دارد. ناگت، همبرگر و انواع کباب کوبیده از جمله محصولاتی است که چرخ گوشت صنعتی، معمولا از پس ساخت آنها بر می آید. همچنین بسیاری از مدلهای چرخ گوشت صنعتی، خیلی از گوشت های منجمد و یخ زده که چرخ گوشت های خانگی با آن ها رابطه خوبی ندارند، را له و لورده می کنند.

چرخ گوشت صنعتی

انواع پر کاربرد چرخ گوشت صنعتی

ما در بالا برخی تفاوت های چرخ گوشت صنعتی و خانگی را گفتیم. این یکی را هم مد نظر داشته باشید. تنوع چرخ گوشت های صنعتی چه در برند و مدل و چه در قابلیت ها و کارکرد بسیار بیشتر از نوع خانگی است.

اولین مدلی را که می خواهیم معرفی کنیم، چرخ گوشت صنعتی است که بر اساس دمای گوشت کار می کند. اصولا گوشت به دو دسته گرم و سرد تقسیم بندی می شود. گوشتی که دمای آن صفر یا بالای صفر باشد، گوشت گرم و گوشتی که دمای آن زیر صفر باشد، گوشت یخ زده یا منجمد نام دارد. گفتیم چرخ گوشت صنعتی می تواند گوشت های منجمد  را هم تار و مار کند. دلیل آن وجود قطعه ای به نام استخوان بُر دراین دستگاه است. قطعه ای که انواع خانگی از داشتن آن محرومند. رستوران های بزرگ معمولا از این نوع از چرخ گوشت های صنعتی استفاده می کنند. چرخ گوشت هایی که در کسری از ساعت حجم زیادی از گوشت منجمد را با استخوان و بی استخوان تبدیل به خمیر گوشت می نمایند.

دومین مدل از چرخ گوشت های صنعتی، چرخ گوشت هایی هستند که بر اساس ابعاد گوشت عمل می کنند. بر این اساس می توانیم آنها را به انواع رومیزی و مبله تقسیم بندی کرد. تفاوت آنها هم بیشتر در اندازه آنهاست. چرخ گوشت های مدل 12 تا 32 را بیشتر چرخ گوشت صنعتی رومیزی می گویند. انواع چرخ گوشت های 32 تا 42 هم به چرخ گوشت صنعتی مبله معروفند. البته نوع دوم چون دارای ارتفاع بالاتری هستند، به پایه و کابینت زیر چرخ گوشت هم مجهز شده اند.

انواع کم کاربرد چرخ گوشت صنعتی

البته انواع دیگری هم از چرخ گوشت های صنعتی داریم. مثلا چرخ گوشت های صنعتی بر اساس اندازه خروجی گوشت چرخ شده و یا چرخ گوشت صنعتی بر اساس قدرت موتور. نوع اول که کاملا مشخص است و نیاز به توضیح اضافه ندارد. اما نوع دوم خود شامل انواع مختلف  تسمه ای و گیربکسی می باشد.

اول مطلب گفتیم که تنوع در خرید و فروش چرخ گوشت صنعتی بسیار است. این ها را می گوییم تا در انتخاب دچار اشتباه نشوید. معمولا چرخ گوشت های صنعتی نسبتا گران هستند . مسلما بر اساس ویژگی ها و قابلیت های متعدد گران تر هم می شوند. ویژگی هایی که اگر دقت نکنید، شاید هرگز به دردتان نخورند. نمی خواهیم هزینه اضافه ای بکنید. بر اساس نیازتان خرید کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 16 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()