021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

چرخ گوشت فاما

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

فاما برندی معتبر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و آشپزخانه ای است. محصولات فاما به ماندگاری طولانی معروفند. چرخ گوشت فاما یکی از تولیدات این شرکت است. اگر می خواهید یک چرخ گوشت خوب با قابلیت های عالی را برای مدت طولانی همراه داشته باشید، ما چرخ گوشت فاما را پیشنهاد می کنیم.

انواع چرخ گوشت فاما

اگر بخواهیم انواع چرخ گوشت های فاما را طبقه بندی کنیم، باید بگوییم چرخ گوشت های فاما به دو دسته نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شوند. تقریبا تمام مدل های چرخ گوشت فاما در این دو دسته جای می گیرند. شما می توانید از انواع چرخ گوشت های نیمه صنعتی فاما با قابلیت های فوق العاده ای که دارند، در خانه هم استفاده کنید. قصابی ها و رستوران دارها و شرکت های بزرگ هم می توانند انواع صنعتی چرخ گوشت فاما را تهیه کنند. ما در اینجا دو مدل از چرخ گوشت های فاما را خدمتتان معرفی می کنیم و بررسی سایر مدل ها بر حسب نیاز و انتخاب نهایی را به عهده شما می گذاریم.

چرخ گوشت فاما مدل TI 12  

از یک مدل نیمه صنعتی شروع می کنیم. جنس بدنه آلومینیومی باعث استحکام فوق العاده این دستگاه شده است. البته جنس قطعات داخلی از قبیل تیغ و پنجره استیل، ضد زنگ است که خصوصیات و مزایای آن را چه از نظر زیبایی و استحکام و چه از نظر رعایت مسائل بهداشتی می دانید. تمام این قطعات، قابلیت جداسازی و شست و شو را دارند. گلویی این دستگاه هم از جنس چدن است.

از قدرت موتور 1 اسب بخاری آن هم نباید غافل شد. وزن 19 کیلوگرمی هم برای یک چرخ گوشت نیمه صنعتی وزن مناسبی به نظر می رسد. البته تعبیه چهار پایه پلاستیکی در چهار گوشه دستگاه باعث کنترل کامل دستگاه حین استفاده می شود.

همچنین از این چرخ گوشت با ابعاد 44*44*21/5 به راحتی می توان در خانه استفاده کرد.

چرخ گوشت نیمه صنعتی فاما قابلیت چرخ کردن 150 ساعت گوشت را در ساعت دارد. این ظرفیت تولید، به راحتی کفاف یک قصابی نسبتا بزرگ و حتی بزرگ را می دهد.

چرخ گوشت فاما مدل TI32-RS

این مدل را می توان یک مدل صنعتی به حساب آورد. مخصوصا مدل 3 اسب بخار آن. اگر چه این مدل از چرخ گوشت فاما، از سایر مدل های این برند گران تر است، اما در عوض هم قدرت و هم ظرفیت بیشتری دارد. قدرت 3 اسب بخار این چرخ گوشت می تواند 500 کیلوگرم گوشت را در یک ساعت چرخ کند که رقم فوق العاده ای است. وزن 40 کیلوگرمی و ابعاد آن 51×26×53 سانتی‌متری آن برای دستگاهی با این همه کارایی بسیار مناسب است. مخصوصا که با چرخ های پلاستیکی حمل و نقل آن آسان تر هم شده باشد.

ویژگی دیگر این دستگاه داشتن سیستم خنک کننده است. یعنی می توانید برای ساعت های طولانی بدون این که نگران داغ شدن دستگاه باشید، از آن استفاده کنید.

نظافت و شست و شوی این دستگاه هم بسیار راحت است. چرخ گوشت فاما مدل 3 اسب بخار به سیستم ضد آب مجهز است. یعنی با فعال کردن کلید ضد آب آن نگران تماس قطعات بیرونی با آب هم نباشید.

خرید چرخ گوشت فاما

همانطور که دیدید انواع چرخ گوشت فاما خصوصیات بسیار عالی و منحصر به فرد دارند. این را هم به یاد داشته باشید که همه چرخ گوشت های فاما دارای گواهی نامه بین المللی CE هستند.

CE نشان دهنده این است که کالای مورد نظر، با استانداردهای بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست، منطقه اقتصادی اروپا منطبق است. این را گفتیم تا در صورتی که نیاز به چرخ گوشت  با خصوصیات فوق داشته باشید، خیالتان از چرخ گوشت فاما راحت باشد. فقط کافی است چرخ گوشت فاما را از فروشگاه های معتبر بخواهید.

 

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()