021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

چرخ گوشت فیمار

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

فیمار برندی ایتالیایی است که اعتبار جهانی دارد. این برند در زمینه تولید محصولات کترینگ و هتل داری فعالیت می کند که رکورد فروش 200 هزار محصول در یک سال را نیز در اختیار دارد. براکس نماینده انحصاری وارد کننده محصولات این برند است. اما ما در اینجا قصد داریم یکی از منحصر به فردترین محصولات فیمار را معرفی کنیم. چرخ گوشت فیمار.

سایزهای مختلف چرخ گوشت فیمار تنوع خاصی را در این محصول ایجاد می کند. چرخ گوشت های فیمار در سازهای 12 و 22 و 33 تقریبا می توانند، نیازهای همه اقشار و اصناف را برآورده کنند. با این اندازه ها می توان گفت که چرخ گوشت های فیمار در هر سه گروه خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی نماینده دارند.

ما در اینجا قصد داریم برخی از مدل های چرخ گوشت های فیمار را معرفی می کنیم.

چرخ گوشت فیمار مدل s12

از سایز 12 شروع می کنیم. چرخ گوشت فیمار مدل s12. چرخ گوشتی رومیزی که بیشتر به درد خانه و آشپزخانه می خورد. جثه نسبتا ریز و زیبایش نمای خاصی به خانه می دهد. آلومینیوم و استیل، دو آلیاژ مهم تشکیل دهنده این دستگاه هستند. بدنه دستگاه از آلومینیوم صیقل داده شده  و سینی تغذیه و گلویی و پنجره از استیل ضد زنگ ساخته شده اند. با این حساب نباید انتظار داشت، که این دستگاه در برابر آب و رطوبت خم به ابرو بیاورد. به همین دلیل تمام این قطعات به راحتی از هم جدا شده و قابل شست و شو هستند.

این دستگاه قادر است 160 کیلوگرم گوشت را فقط در یک ساعت چرخ کند. دلیل این امر موتور قدرتمند گیربکسی دستگاه است. موتوری که با قدرت 1 اسب بخار کار می کند.

این چرخ گوشت، خصوصیات زیادی دارد. تیزکننده خودکار تیغه 12 میلیمتری دستگاه، باعث شده تا برای مدت زیادی بتوانیم از آن استفاده کنیم. با این همه خصوصیات و کاربرد، وزن نسبتا مناسبی هم دارد. وزن 21 کیلوگرمی دستگاه مدل s12، حمل و نقل آن را هم راحت کرده است. مخصوصا اگر به چرخ ویژه حمل و نقل مجهز باشد.

قطر گلویی این مدل از چرخ گوشت، 52 میلی متر است و ولتاژ برق مصرفی آن هم 230 ولت می باشد.

تمام این خصوصیات دست به دست هم داده تا با یک چرخ گوشت ویژه سر و کار داشته باشید. چرخ گوشت فیمارمدل s12 اگر چه در ظاهر یک چرخ گوشت خانگی و رومیزی است، اما به راحتی مانند یک چرخ گوشت نیمه صنعتی کار می کند.

چرخ گوشت فیمار  مدل s22

چرخ گوشت فیمار مدل s22 یک چرخ گوشت کاملا نیمه صنعتی به حساب می آید. جنس آلومینیومی با روکش استیل بدنه این چرخ گوشت، ظاهر بسیار زیبایی را به آن داده است. قطر 22 میلیمتری تیغه آن به همراه موتور  قدرتمند 1.5 اسب بخاری باعث شده  تا چرخ گوشت فیمار  مدل s22 بتواند حدود 300 کیلوگرم گوشت را در ساعت، چرخ کند. با این تفاسیر ابعاد  و وزن مناسبی دارد. طول و عرض و ارتفاع آن 41*31*52  و وزن آن فقط 26 کیلوگرم است. البته در صورت نیاز، حمل و نقل آن به وسیله چرخ مخصوص صورت می پذیرد. خصوصیت بعدی چرخ گوشت فیمار  مدل s22 وجود تیغه معکوس در این دستگاه است که از باقی ماندن تکه های گوشت داخل دستگاه جلوگیری می کند. این مزیت، علاوه بر جلوگیری از هدر رفت و اسراف گوشت، باعث رعایت بهتر مسائل بهداشتی می گردد. گفتنی است قطعات اصلی این مدل هم قابل جداسازی و شست و شوی مجزا هستند.

چرخ گوشت فیمار  مدل s32

مشخصات کلی انواع چرخ گوشت فیمار یکسان هستند. جنس بدنه و تیغه ها و کاربری آسان و ظاهر زیبا و..

اما ابعاد و وزن و ظرفیت این مدل از چرخ گوشت فیمار، از دو مدل قبلی بالاتر است. تیغه 32 میلی متر این دستگاه که وجه تسمیه آن هم به حساب می آید، راندمان آن را افزایش داده است. چرخ گوشت فیمار  مدل s32

با قدرت 1.5 اسب بخار می تواند فقط در یک ساعت 500 کیلوگرم گوشت را چرخ کند. اگر چه در نگاه اول با طول و عرض و ارتفاع آن 68*42*57  سانتی متری و وزن 53 کیلوگرمی حمل و نقل آن مشکل به نظر می رسد، اما چرخ های ویژه حمل و نقل آن، این کار را هم راحت کرده است.

خلاصه چرخ گوشت فیمار  مدل s32 یک چرخ گوشت همه چیز تمام است.

خرید چرخ گوشت فیمار  

گفتنی ها را در خصوص چرخ گوشت فیمار گفتیم. ضمانت و خدمات پس از فروش را هم به آن اضافه کنید. شرکت براکس همه این موارد را تضمین کرده است. فقط مانده انتخاب و سفارش شما از یک فروشگاه حضوری یا اینترنتی معتبر. چرخ گوشت فیمار را می توانید از فروشگاه های معتبر لوازم خانگی و آشپزخانه های و سایت های معتبر اینترنتی سفارش دهید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()