021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

چرخ گوشت پولاد غرب

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

پولاد غرب برند معتبر ایرانی است که در تولید انواع چرخ گوشت برقی صنعتی و نیمه صنعتی فعالیت دارد. چرخ گوشت های پولاد غرب در دو نوع تسمه ای و گیربکسی و در مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند. البته چرخ گوشت های گیربکسی عموما قدرت بیشتری دارند و قیمت آنها نیز نسبت به انواع تسمه ای گران تر است.

شرکت پولاد غرب با توجه به اینکه هوای همه اقشار مختلف را دارد، نمونه هایی از چرخ گوشت های تسمه ای را هم تولید کرده است. با این وجود، عمده چرخ گوشت های پولاد غرب از نوع گیربکسی هستند.

انواع چرخ گوشت های پولاد غرب

چرخ گوشت های پولاد غرب را می توان به دو دسته نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم بندی کرد. قدرت و ظرفیت بیشتر انواع صنعتی چرخ گوشت پولاد غرب، وجه تمایز آنها از چرخ گوشت های نیمه صنعتی به حساب می‌ آید. البته می توان از نظر شکل و ظاهر هم، چرخ گوشت های پولاد غرب را در دو گروه ایستاده و رومیزی طبقه بندی کرد. اما فارغ از همه تقسیم بندی ها، نکته ای که بین همه انواع مختلف چرخ گوشت پولاد غرب مشترک است جنس بدنه و قطعات این دستگاه هاست.

چرخ گوشت های پولاد غرب از هر نوعی که باشند، دارای بدنه استیلی و قطعات ضد زنگ هستند. این فلز فارغ از ظاهر زیبایی که  به چرخ گوشت می بخشد، مزایای بسیاری دارد. از جمله اینکه با وجود مقاومت و ماندگاری بالای استیل، این فلز هیچ تاثیری روی مزه اصلی گوشت نمی گذارد.

خلاقیتی که برند پولاد غرب در چرخ گوشت های تولیدی شرکت خود قرار داده، این است که بعضی از مدل های چرخ گوشت را به یخچال مجهز کرده است. همچنین بسیاری از انواع بزرگ و سنگین  چرخ گوشت پولاد غرب به چرخ ویژه، برای سهولت در حمل و نقل مجهزند. حتی چرخ های این دستگاه هم دارای اهرم خاصی هستند که در صورت عدم نیاز برای حرکت، متوقف و ثابت می مانند. مزیت بعدی اینکه چرخ گوشت های پولاد غرب از انرژی برق شهری بهره می گیرند و برای استفاده از این دستگاههای قدرتمند، نیازی به برق صنعتی نمی باشد.

بررسی برخی مدل های چرخ گوشت پولاد غرب

همان طور که در ابتدا عنوان شد، چرخ گوشت های پولاد غرب انواع مختلفی دارند، که گاهی بعضی از خصوصیت ها ویژه بعضی از مدل های خاص هستند. برای مثال چرخ گوشت پولاد غرب مدل پولاد 1 دارای گلویی کوتاه و قدرت 2 اسب بخار می باشد.  ظرفیت این چرخ گوشت هم بین 150 تا 250 کیلوگرم در ساعت، ابعاد آن 40×25×53 سانتی‌متر و وزن آن، 52 کیلوگرم می باشد که به نظر، دستگاه سنگین و بزرگی به نظر می‌رسد. اما با وجود چرخ های مخصوص حمل و نقل جابجایی این دستگاه راحت خواهد بود.

نوع موتور این دستگاه از نوع گیربکسی و جنس بدنه آن، آلومینیومی است. قطعات جانبی این مدل از چرخ گوشت پولاد غرب، از قبیل گلویی و مارپیچ و درپوش و تیغه و پنجره از استیل می باشد.   

چرخ گوشت مدل پولاد7 هم، دارای قدرت 3 اسب بخار است. همچنین ظرفیت این مدل 7 کیلو گرم می باشد و قابلیت چرخ  250  تا 350 کیلوگرم گوشت در ساعت را دارد. جنس بدنه و قطعات این مدل از چرخ گوشت پولاد غرب، از استیل است. این چرخ گوشت، از نوع چرخ گوشت های بدون یخچال پولاد غرب به حساب آمده و از برق مستقیم شهری تغذیه می شود.

 

خرید چرخ گوشت پولاد غرب

همان طور که عنوان شد، شرکت پولادغرب مدل های مختلفی از چرخ گوشت پولاد غرب را ارائه نموده است و انتخاب مدل مورد نظر به این راحتی نیست. مشخصات دو مدلی که در بالا عنوان شد، فقط برای نمونه بود، تا شما به صورت کلی با ویژگی های چرخ گوشت پولاد غرب آشنا شوید. برای انتخاب دقیق نیاز به بررسی بیشتر خواهید داشت. پس از انجام بررسی های لازم می توانید مدل مناسب چرخ گوشت پولاد غرب خود را انتخاب و به صورت حضوری یا اینترنتی خرید نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()