021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 بهمن 1398 در ساعت 46 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید آبمیوه گیر صنعتی بیشتر برای مغازه های آبمیوه بستنی، کافی شاپ ها، هتل ها و به طور کلی مکان هایی که آبمیوه تهیه می کنند مناسب است؛ کارایی آبمیوه گیر صنعتی مثل همان آبمیوه گیر خانگی است، تنها تفاوتی که دارند قدرت بیشتر آبمیوه گیر صنعتی است. قدرت موتور بیشتر می تواند تعداد بیشتری از میوه را در ساعت آبگیری کند. در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که به طور کلی کار آبمیوه گیر صنعتی چیست؟ چه انواعی دارد؟ قیمت های آبمیوه گیر در برندهای مختلف چه تفاوتی باهم دارند؟ و با توجه به نیاز، کدام یک از انواع آبمیوه گیری را باید انتخاب کرد.

آب میوه گیر صنعتی به دسته ای از آبمیوه گیری اطلاق می شود که از مابقی همتاهای خود قوی تر و سرعتی تر است. بی شک بازدهی یک آبمیوه گیر صنعتی بسیار بیشتر از یک آبمیوه گیر نیمه صنعتی، و همچنین از یک آبمیوه گیری خانگی است. به این ترتیب صاحبان مشاغل بزرگ مرتبط با تهیه آبمیوه به خرید آبمیوه گیر صنعتی علاقه نشان می دهند. انواع آبمیوه گیری صنعتی را می توان به مدل های آبمیوه گیری ایستاده و آبمیوه گیری رومیزی و آبمیوه گیری سلف سرویس تقسیم بندی کرد. در تعریف آب پرتقال گیر ایستاده باید گفت یک دستگاه تقریبا 1.5 متری با احتساب پایه است. البته در برخی از مدل ها مثل آبمیوه گیری زومکس دستگاه از پایه جدا می شود و به صورت آبمیوه گیر رومیزی هم می توان از آن استفاده کرد. آبمیوه گیر زومکس ظاهری بسیار شیک دارد و به محل کسب و کار شما زیبایی می بخشد. آبمیوه گیر رومیزی نوع دیگری از آبمیوه گیر صنعتی است که با توجه به اسمش می توانید آن را روی میز و یا پیشخوان قرار دهید. از این آبمیوه گیر برای کنار استخر و یا در اداره ها و سازمان ها می توان بهره برد. اگر قصد خرید آبمیوه گیر صنعتی را دارید که رومیزی باشد، ما آب پرتقال گیر زوموال را پیشنهاد می کنیم. زیرا هم ظاهری زیبا و مناسب دارد و هم توان آبگیری 28 میوه در دقیقه را دارد که در طول یک ساعت به 120 لیتر آبمیوه تبدیل می شود.

آبمیوه گیر سلف سرویس همانطور که دارای اسمی جذاب است؛ با سبد میوه ای که همراه خود دارد شما را جذب می کند تا یک لیوان آبمیوه بنوشید. کارایی بسیار ساده ای هم دارد کافیست تا دستگاه را روشن کنید و یک لیوان آبمیوه برای خودتان پر کنید. آبمیوه گیر سلف سرویس بیشتر در لابی هتل ها، ادارات و شرکت ها و باشگاه های مجهز استفاده می شود و بیشتر هتل داران به خرید آبمیوه گیر صنعتی و سلف سرویس تمایل نشان می دهند. مدل های دیگری هم از آبمیوه گیری صنعتی ممکن است به گوشتان خورده باشد؛ مثل آبمیوه گیر هوشمند و آبمیوه گیر چندکاره که متقاضیان خاص خودش را دارد. نوع دیگری از تقسیم بندی برای آب میوه گیری صنعتی وجود دارد که به دودسته آبمیوه گیری تمام اتوماتیک و آبمیوه گیری اتوماتیک تقسیم می شود در آبمیوه گیری تمام اتوماتیک به همراه آب میوه گیری یک سبد و یک مسیر مارپیچ وجود دارد که میوه را از سبد تا مخزن آبگیری هدایت می کند و احتیاجی به دخالت دست نیست. در آبمیوه گیری اتوماتیک سبد و مارپیچ هدایت کننده وجود ندارد و باید میوه ها را با دست به داخل آبمیوه گیر انداخت. این دو دستگاه را در بازار با نام های دیگری چون آب پرتقال گیر اتوماتیک و آب پرتقال گیر تمام اتوماتیک هم می شناسند.

با توجه به متن بالا مدل ها و کارایی های آب میوه گیر صنعتی را بررسی کردیم و اشاره کردیم که در بازار و برای خرید آبمیوه گیر صنعتی می توانید انواع مختلف آن را مثل آب پرتقال گیر سلف سرویس و آب پرتقال گیر ایستاده و آب پرتقال گیر رومیزی و آب پرتقال گیر هوشمند و آب پرتقال گیر چند کاره مشاهده کنید و سپس با توجه به بودجه، سلیقه، نیاز مصرفی و برند مورد نظرتان یک آبمیوه گیر صنعتی ارزان برای خود بیابید. برای معرفی آبمیوه گیری ارزان می توان به آبمیوه گیری هلال و آبمیوه گیری الکتروکار اشاره کرد که هر دو برند های ایرانی هستند و علاوه بر آب پرتقال گیری قادر به آبگیری دیگر میوه ها هم هستند. با توجه به این که بسیاری از خریداران قیمت آبمیوه گیر صنعتی برایشان حائز اهمیت است و بهتر است قبل از خرید آبمیوه گیر صنعتی حتما انواع آبمیوه گیر صنعتی را بررسی کنند. 

می دانید که آبمیوه گیر از بدنه، تیغه، موتور، تعدادی دکمه، گلوگاه ورودی و… تشکیل شده است. برای برخورداری از کیفیت، تمامی جنسی که در ساخت آبمیوه گیر صنعتی به کار رفته است اهمیت دارد. نکات مهمی که در خرید آبمیوه گیر صنعتی باید به آن توجه داشت عبارت است از جنس بدنه و تیغه و مقاومت آن ها، صدای تولیدی هنگام کار، قطعات آن قابل شستشو باشد، در بازه زمانی مشخص قادر به آبگیری چه تعداد میوه است، توانایی آبگیری از چه میوه هایی را دارد و قطر و اندازه دهانه ورودی اش چقدر است. چنانچه پاسخ این سوال ها را نمی دانید، با ما تماس بگیرید از مشاوره رایگاه ما بهره ببرید. خرید آگاهانه خرید سودمندتری خواهد بود. حتی اگر این خرید، خرید آبمیوه گیری باشد. در این مقاله از سایت اسلایسر سعی داشتیم تا به شما برای خرید آبمیوه گیر صنعتی کمک کنیم و تمامی انواع آبمیوه گیری صنعتی را برای شما توضیح دهیم و امیدواریم که این مقاله از سایت اسلایسر به شما در امر خرید آب پرتقال گیر صنعتی کمک کرده باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()